Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Var tog katten vägen?"
"Det vette katten" "Det här är ju en katt-astrof!" Jag och min kompis idag 30 nov, 2016 20:13 |
|
baramin
Elev |
Åkte bil hem med mamma, och insåg varifrån jag fått min dramatiska sida: "Jag tror vi får äta rester, om vi kommer hem och ställer oss och lagar mat nu tar det ju jättelång tid... vi kan d ö !". Sen åkte jag till mormor och insåg varifrån mamma fått sin dramatiska sida: "Om jag inte hittar de här korten... då blir det ingen jul för mig! Då är min advent förstörd! Då finns det inget att fira! "(vi hittade korten)
Bonus: "JAG SER UT SOM EN KÅLROT!" - Mormor she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 30 nov, 2016 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: detta är jag på matteprovet imorgon när läraren ber om motivation Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: jag är din kompis på varenda mattelektion någonsin Min kompis på mattelektionen O.Om man sak räkna ut halva arean på en cirkel så måste man ha 2 halvor och om man delar halvorna vad ser det it som så. J.? O, pizzabitaroch vad har man på pizza? J? O. Feferoni och vad blir det då. j? O. En triangel med en cirkel i alltså illuminati. J? O. Och vad har man mer på pizza? J.? O, ost och vad säger man är gjort av ost J? O.Månen alltså är illuminatis bas på månen. J??????????????? Jag menar hur kan man ens tänka så?????? Isådanafall är jag seriöst rädd för dig Idag hade vi matte igen och här är hans nya kommentar denna gång om hur shreck skapades. "En gång för länge sedan när påven skulle gå på toa så såg han shreck ( som då var en vanlig människa) sitta på hans toalett med en kippa på huvudet ( en slags judisk mössa). Då blev påven arg och doppade shrek i toaletten. Då blev shrek grön eftersom påven bajsar uranium. Sedan så blev shrek påvens slav och sprang omkring och försökte förvandla andra judar till gröna monster genom att kasta uranium på dem, men tyvärr så funkade det inte för shrek var speciell och alla judar dog" Fråga mig inte hur han tänkte, jag undrar det själv, seriöst. Det jobbiga är att jag är seriös och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta XD Antar att du ska skratta eftersom du isådanafall har en väldigt bra fantasi 30 nov, 2016 21:11 |
|
Borttagen
|
Hahahaha, ja, min kompis gillar Beyonce liiiiite för mycket...
Jag och min kompis diskuterade hur fin soluppgången varit. "Ja, den är så himla flawless, nästan lika flawless som mig," sa hon, hahahaha. Idag såg vi på en film om Martin Luther i skolan när ett vildsvin som levt i en park blev skjuten. Då sa min ganska korkade klasskamrat den dummaste kommentaren: "Ja, han levde i alla fall ekologiskt..." Tack för att du förstörde en sorglig stund, tack! o___o 1 dec, 2016 16:26 |
|
Shapiro
Elev |
Följande innehåll är inte lämpligt för baaaaaaaaaaaaaaarn :{D
Spoiler: Tryck här för att visa! Four score and seven years ago... 1 dec, 2016 19:33 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
C. vad är det sista ordet som fjortisen säger?
Jag: hmm..''Oh nej! Mitt hår!'' Kanske? C. nej ''Jag döööör!'' jag: haha va? sedan fattade jag xD Ganska lamt men när man fattar så är det bara att sätta igång att skratta xD
2 dec, 2016 14:14 |
|
Borttagen
|
"Läppförstoring är läppförstöring."- bror♥
4 dec, 2016 22:40 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
"Här sitter vi och duger."
7 dec, 2016 23:10 |
|
Arivle
Elev |
8 dec, 2016 21:37 |
|
Corazon
Elev |
"Fast varför oroar du dig över hur länge det kommer att ta? Tiden kommer ju ändå att gå och ju snabbare du börjar desto snabbare är du klar"-Mamma♥
10 dec, 2016 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen