Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
-det är ingen menning att leva, jag kysser ju någon annan, när jag älskar dig.
Jag stönar plågsamt och ångrar allt dåligt jag gjort 19 mar, 2013 07:47 |
|
mums
Elev |
19 mar, 2013 18:04 |
|
Borttagen
|
-jag hatar mig själv, och du vill nog inte ha en som mig..
19 mar, 2013 18:20 |
|
mums
Elev |
20 mar, 2013 07:57 |
|
Borttagen
|
- men jag hatar mig själv!!!
20 mar, 2013 13:00 |
|
mums
Elev |
20 mar, 2013 15:55 |
|
Borttagen
|
Efter en period på sjukhuset
-men...Edward... 20 mar, 2013 18:51 |
|
mums
Elev |
21 mar, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
-vill du ens ha mig
22 mar, 2013 05:52 |
|
mums
Elev |
22 mar, 2013 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen