Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Senap. När jag äter ketchup blir det rött runt min mun, och så kliar det
3 nov, 2012 11:39 |
|
Tuggrus
Elev |
KLETCHUP!
MUMS! 3 nov, 2012 11:42 |
|
Borttagen
|
Ketchup.
____________________________________________ Pigfarts is real! 3 nov, 2012 12:02 |
|
Lucy och Rose
Elev |
3 nov, 2012 12:04 |
|
IamAK
Elev |
gillar båda, ungefär lika mycket faktiskt. beror på vad man använder det till liksom.
3 nov, 2012 12:32 |
|
Borttagen
|
Ketchup
3 nov, 2012 12:34 |
|
Borttagen
|
Alltså jag tycker verkligen inte om något av dem...
Får nog säga ketchup ändå. Det har jag åtminstone gillat förut. 3 nov, 2012 13:29 |
|
APELSiiN
Elev |
3 nov, 2012 13:33 |
|
Irah
Elev |
3 nov, 2012 13:34 |
|
CoralineMaingoor
Elev |
Ketchup! Hade gillat det mer om den hade varit blå... Alla ravenclaware fattar..♥
''You are just as sane as I am.'' 3 nov, 2012 13:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen