Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MystiqueRed
Elev |
Har ingen bild, men det är en gammal blå härlig en... känner att det är meningslös för mig att skaffa iPhone, då jag är en av de klumpigaste människorna i Sverige och tappar allt jag håller i konstant... bye bye iPhone
Har t.o.m. tappat en gammal mobil i en toalett x) FAIL 27 jul, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
iPhone 4s
4 aug, 2012 00:21 |
|
Luna Chang
Elev |
HTC Wildfire S... Den är sämst..
Hej 4 aug, 2012 00:31 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av MystiqueRed: Har ingen bild, men det är en gammal blå härlig en... känner att det är meningslös för mig att skaffa iPhone, då jag är en av de klumpigaste människorna i Sverige och tappar allt jag håller i konstant... bye bye iPhone Har t.o.m. tappat en gammal mobil i en toalett x) FAIL Åh, hej på dig kära tvilling! 4 aug, 2012 13:06 |
|
APELSiiN
Elev |
4 aug, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
4 aug, 2012 17:42 |
|
TacosPanda
Elev |
4 aug, 2012 17:43 |
|
Hp Luna
Elev |
4 aug, 2012 17:58 |
|
MystiqueRed
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av MystiqueRed: Har ingen bild, men det är en gammal blå härlig en... känner att det är meningslös för mig att skaffa iPhone, då jag är en av de klumpigaste människorna i Sverige och tappar allt jag håller i konstant... bye bye iPhone Har t.o.m. tappat en gammal mobil i en toalett x) FAIL Åh, hej på dig kära tvilling! *high five* 4 aug, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
HTC
Den är rätt så bra. : )) 7 aug, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen