Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
15 okt, 2011 20:13 |
|
grodan-boll
Elev |
15 okt, 2011 20:15 |
|
Borttagen
|
Ni får se, ni får se ;D
15 okt, 2011 20:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha xD det blir intressant att läsa vidare :p särskitl med tanke på att jag fick en bild av att George eldade upp butiken xD han kanske säljer den
![]()
15 okt, 2011 20:18 |
|
Borttagen
|
Hahahaha han är väl ingen pyroman heller? xD
Kanske kommer ett till ikväll, om jag bara får någon kommentar till så ;D 15 okt, 2011 20:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha nej jag vet men jag bara fick den bilden av någon anledning xD haha ja jag tkr du ska lägga upp ett till
![]()
15 okt, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Hahhaha, då får jag väl göra det då ;D
____________ Kap 28 - Lee Jordan Jag såg Fred dö, mitt framför mina ögon. Jag skrek. Ett högt nej som ekade genom slottet. George kom springandes från ett håll och Ron från ett annat. De nästan kolliderade i mig när de satte sig ner vid deras bror. Men ett ryck vaknade jag. Trodde att jag var hemma. Men detta liknade inte som där jag hade bott för ett tag sen. Nej, för detta var ju Georges lägenhet. Ovanför butiken. Mina kinder var våta utav tårar, likaså var kudden. Jag reste mig upp, och insåg att jag fortfarande hade kläderna sen gårdagen på mig. Jag gick in i badrummet och såg in i spegeln. Men det konstiga var att jag inte såg mig själv. Det var en kille med rödsprängda ögon. Rufsigt hår och svarta kläder. Påsar under ögonen och inget leende på läpparna. Detta kunde inte vara jag.. men jo, faktiskt så var det jag. En gäspning tvingade sig fram. Inte mycket sömn, och den sömnen jag fått hade jag bara fått se min bästa vän, dö igen och igen.. om och om igen. Jag hade skrikit lika mycket varje gång, gråtit tills jag skakade. Efter några minuter, hade jag lyckats ta mig någorlunda samman. Nya kläder hade jag på mig. Okej, inte direkt nya, men nytvättade i alla fall. Jag gick nerför trappen som ledde ner till den välkända butiken, som jag förväntade mig skulle vara tom. Men det var den inte.. Det var säkert ett tio tal personer där. "Vad i...?" min röst höll inte. Den dog bara bort. Jag såg bort mot dörren. Den var sönderslagen. Min blick såg på personerna igen. Inga vanliga trollkarlskläder. Mugglare... var min enda tanke. Men hur skulle de kunnat komma hit? Till Diagongränden. De hade tydligen inte sett mig. Jag tog snabbt upp trollstaven och sa första bästa förtrollning jag kom på. "Lamslå" Den träffade personen närmast mig, och de andra upptäckte först nu att de inte var ensamma.. 15 okt, 2011 21:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-15 kl. 21:36
|
|
Cara Riddle
Elev |
intressant :p jag tycker synd om Lee, det måste vara svårt för honom att mista en av sina bästisar, ajg hade inte klarat det och jag förstår hans mardrömmar
![]()
15 okt, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: intressant :p jag tycker synd om Lee, det måste vara svårt för honom att mista en av sina bästisar, ajg hade inte klarat det och jag förstår hans mardrömmar Jag förlängde kapitlet lite 15 okt, 2011 21:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha ja jag märkte det :p men det är fortfarande intressant :p jag tkr det är lite kul att man bryter sig in i Weasley vasa varor av alla butiker i Diagongränden. haha xD men ja det kanske är en grupp clowner :p
![]()
15 okt, 2011 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen