SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ugglan
Elev |
22 aug, 2011 15:30 |
|
Piggelin
Elev |
Det här var min första dag i min nya skola. Det gick rätt så bra fast det var så mycket information på samma gång!
22 aug, 2011 15:36 |
|
annawpotter
Elev |
22 aug, 2011 15:42 |
|
Ugglan
Elev |
22 aug, 2011 15:50 |
|
soratanaka
Elev |
Åh gud jag orkar inte.
Börjar 8.15 tis-fre och måste upp 6 eftersom jag bor 45 min ifrån skolan och bussarna är jfekl042. Börjar 12.10 på måndagar men då går bussen 9.40 och måste sitta där i en och en halv timme typ. JAdkkwrl32. Och så fick jag typ de mest konstiga lärarna ever. Srsly no me gusta. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 22 aug, 2011 15:58 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av Ugglan: Aj, jobbigt jobbigt! Måste säga att mitt schema är heeeelt okej! ![]() http://i52.tinypic.com/27xhrg6.jpg Åhh... aja, älskar min skola så det är värt det ![]()
22 aug, 2011 16:41 |
|
expelliarmus
Elev |
22 aug, 2011 16:52 |
|
Borttagen
|
22 aug, 2011 17:57 |
|
seamus
Elev |
Jag hade det bra i min skola. Jag trivdes jättebra där och fick många nya vänner. Nu är jag faktiskt nöjd att jag flyttade till Irland.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
22 aug, 2011 18:21 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av seamus: Jag hade det bra i min skola. Jag trivdes jättebra där och fick många nya vänner. Nu är jag faktiskt nöjd att jag flyttade till Irland. Kul och coolt att du flyttat till Irland! Imorgon ska vi ha lärakännadag :3 Då ska vi (enligt syrran) leka lekar och sånt, det kommer nog faktiskt, kanske, bli kul! ![]()
22 aug, 2011 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen