Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag e redan gift med George ♥
15 aug, 2011 15:15 |
|
Blackbone
Elev |
Pre-Azkaban Bellatrix.
♥♥♥♥♥♥ 15 aug, 2011 15:36 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Många gillar Fred och George, men mitt hjärta tillhör Harry♥
We never go out of style <3 15 aug, 2011 15:47 |
|
Borttagen
|
Duuuhh, Harry for the win! ♥ 15 aug, 2011 15:50 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Yees!!! I just loooooooove him♥♥♥♥♥
We never go out of style <3 15 aug, 2011 15:55 |
|
Borttagen
|
Fred <♥
15 aug, 2011 16:11 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hehe, jaa om nt min underbara Harry♥ hade funnits så skulle jag kanske gilla Freddan,hehe
We never go out of style <3 16 aug, 2011 09:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HogwartsCoolingen: Hehe, jaa om nt min underbara Harry♥ hade funnits så skulle jag kanske gilla Freddan,hehe Fred kommer aldrig att dö, aldrig någonsin ♥ Han lever föralltid i mitt hjärta...♥ 16 aug, 2011 09:56 |
|
Borttagen
|
Cedric, om han hade levt D:
16 aug, 2011 14:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Cedric, om han hade levt D: Han ser ju mycket bättre ut som Cedric än som Edward i alla fall ^^, 16 aug, 2011 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen