Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av moii: Tusen ♥ :an till er alla med eran fina beröm! Ska skriva på så fort jag kan! Skrivet av Borttagen: Haha, i alla såna här berättelser blir ju tjejerna förälskade i Draco Malfoy... x'D. Men den är rätt bra. Heheh, bara för att jag är förälskar eller typ kääär i Draco Haha, okej xD. Men jag tycker inte att den är så trovärdig, alltså det är verkligen inte likt "Draco Malfoy" att göra sådär... Speciellt inte när han mobbar Luna och tycker att hon är knäpp. 16 aug, 2011 20:48 |
|
Bling
Elev |
Kärlek börjar alltid med hat xd Nej men, saker kan väl förändras? Det är det som är så bra, som Lily Evans sa: unik kombination.
16 aug, 2011 20:48 |
|
moii
Elev |
^
Hahah, mmh, jag vet. Men i min FF kan allt hända, Voldy kan bli snäll... eller med närmare eftertanke kanske inte just de Men det är båda mina favvosar, så kände för att göra en...udda kombination ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 16 aug, 2011 20:50 |
|
Bling
Elev |
16 aug, 2011 20:52 |
|
moii
Elev |
^
Aaw, tack! Tror inte det blir något mer kapitel ikväll, är jätte trött och ska upp vid sådär halv sex i morgon, men skriver så mycket jag bara orkar i morgon ! ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 16 aug, 2011 20:54 |
|
JuliaE
Elev |
16 aug, 2011 21:16 |
|
melindaa
Elev |
16 aug, 2011 21:18 |
|
lisisa
Elev |
jätte bra, mer
__________________________________________________________ Draco Malfoy In My Heart ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 16 aug, 2011 23:37 |
|
LWLM
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, i alla såna här berättelser blir ju tjejerna förälskade i Draco Malfoy... x'D. Men den är rätt bra. han kanske har något speciellt som dom andra inte har ? "But i am the chosen one" SMASH! 17 aug, 2011 12:23 |
|
Dramione
Elev |
17 aug, 2011 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen