Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem är ni mest lik??

Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??

1 2 3 ... 19 20 21 ... 58 59 60
Användare Inlägg
tomtesnodd
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av tomtesnodd:
Skrivet av Borttagen:
utseende: Luna Lovegood eller Hermione

Personlighet: Harry/Hermione


Ganska stor skillnad på deras utseende tycker jag?


jag menar jag är blond fast har liksom hermiones ansikte,


Aha, jag förstår

"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities"

9 aug, 2011 19:15

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Nästan de enda tjejerna som nämts är typ Luna och Hermione.., de har ett ganska "normalt" utseende då..,hehe

We never go out of style <3

10 aug, 2011 18:28

expelliarmus
Elev

Avatar


^ Eller så vill/önskar folk att dom var precis som Luna & Hermione utseendemässigt för att dom är så fina människor.... Hmpff! :$

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

10 aug, 2011 19:19

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Jaa, men man ska alltid vara sig själv...

We never go out of style <3

10 aug, 2011 19:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av HogwartsCoolingen:
Jaa, men man ska alltid vara sig själv...

Inte när man skådespelar! heheeheh.

10 aug, 2011 19:33

expelliarmus
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HogwartsCoolingen:
Jaa, men man ska alltid vara sig själv...

Inte när man skådespelar! heheeheh.

Hihihihihih, busigt svar! & förresten, hur många är sig själva hela tiden? Ehe..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

10 aug, 2011 19:49

Borttagen

Avatar


expelliarmus - eeehehehe, I know right! 8D
Jaaadu, inte jag iallafall. Palla vara sig själv hela tiiin liksom. (AAAA)

10 aug, 2011 19:53

Boris
Elev

Avatar


Jag är nog mest lik Alastor Moody., till personligheten i alla fall.

Ny här, men smartare än dom flesta

10 aug, 2011 21:15

Borttagen

Avatar


Jag är en blandning av Hermonie och Neville nog..

11 aug, 2011 10:24

Borttagen

Avatar


I personlighet Ron tror jag och i utseende Fred och George tror jag?

11 aug, 2011 10:26

1 2 3 ... 19 20 21 ... 58 59 60

Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??

Du får inte svara på den här tråden.