Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tomtesnodd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tomtesnodd: Skrivet av Borttagen: utseende: Luna Lovegood eller Hermione Personlighet: Harry/Hermione Ganska stor skillnad på deras utseende tycker jag? jag menar jag är blond fast har liksom hermiones ansikte, Aha, jag förstår "It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 9 aug, 2011 19:15 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Nästan de enda tjejerna som nämts är typ Luna och Hermione.., de har ett ganska "normalt" utseende då..,hehe
We never go out of style <3 10 aug, 2011 18:28 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Eller så vill/önskar folk att dom var precis som Luna & Hermione utseendemässigt för att dom är så fina människor.... Hmpff! :$
10 aug, 2011 19:19 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Jaa, men man ska alltid vara sig själv...
We never go out of style <3 10 aug, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Inte när man skådespelar! 10 aug, 2011 19:33 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Inte när man skådespelar! Hihihihihih, busigt svar! & förresten, hur många är sig själva hela tiden? Ehe..
10 aug, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
expelliarmus - eeehehehe, I know right! 8D
Jaaadu, inte jag iallafall. Palla vara sig själv hela tiiin liksom. (AAAA) 10 aug, 2011 19:53 |
|
Boris
Elev |
Jag är nog mest lik Alastor Moody., till personligheten i alla fall.
Ny här, men smartare än dom flesta 10 aug, 2011 21:15 |
|
Borttagen
|
Jag är en blandning av Hermonie och Neville nog..
11 aug, 2011 10:24 |
|
Borttagen
|
I personlighet Ron tror jag och i utseende Fred och George tror jag?
11 aug, 2011 10:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen