Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
2 aug, 2011 00:28 |
|
childhoodlight
Elev |
2 aug, 2011 00:29 |
|
Jossi
Elev |
2 aug, 2011 00:34 |
|
childhoodlight
Elev |
PÅ TAL OM FACEBOOK
"Det går inte att komma år kontot just nu. Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter." ALLTSÅ
2 aug, 2011 00:35 |
|
Episkey
Elev |
Hatar smileysfigurer men hatar när folk inte gör typ en glad min eller så, det känns liksom som om de är helt kalla mot en x)
2 aug, 2011 00:35 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Episkey: Hatar smileysfigurer men hatar när folk inte gör typ en glad min eller så, det känns liksom som om de är helt kalla mot en x) haha såå sant, märkte att en av mina kompisar betedde sig lite underligt mot mig en dag och jag frågade om jag hade gjort något, hon sa nej och sa att det var ju jag som var sur och jag frågade varför hon trodde det och hon svarade : du gjorde inte en enda smilis när vi smsade igår XD ![]() ![]()
2 aug, 2011 01:17 |
|
Borttagen
|
Överdrivna smileyfigurer är fult och inga smileyfigurer är också fult.
2 aug, 2011 01:19 |
|
moii
Elev |
Jag skriver (nästan) alltid någon smileys, men brukar typ inte skriva dom vanliga, utan mer sånna: ^__^
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 2 aug, 2011 01:20 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av adliitam: Skrivet av Episkey: Hatar smileysfigurer men hatar när folk inte gör typ en glad min eller så, det känns liksom som om de är helt kalla mot en x) haha såå sant, märkte att en av mina kompisar betedde sig lite underligt mot mig en dag och jag frågade om jag hade gjort något, hon sa nej och sa att det var ju jag som var sur och jag frågade varför hon trodde det och hon svarade : du gjorde inte en enda smilis när vi smsade igår XD Så var det för mig och en kompis förut. Vi trodde alltid att den andre var sur.. Så nu är vi istället medvetet dryga när vi smsar "Hej. Jag går mot dig nu." "K." eller "Bra att veta." Punkterna är supeviktiga ^^
2 aug, 2011 01:21 |
|
Jossi
Elev |
Palla att jag somnade vid tre och går upp nu vid åtta, lagom trött alltså. : (
Ska till Berlin idag, egentligen inte överdrivet sugen men aja! ![]() ![]()
2 aug, 2011 08:18 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen