Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hehe tack;D skriver mer seanre. ska iväg med sjöräddningen med morfar och mormor
16 jul, 2011 08:45 |
|
Hermione626
Elev |
16 jul, 2011 08:59 |
|
Borttagen
|
GUD! Jag var borta iförrgårkväll och igår och ni har hunnit skriva 12+ sidor?!
aja, MER! 16 jul, 2011 09:53 |
|
Borttagen
|
Det är jättebra, men en sak som är lite jobbigt
16 jul, 2011 13:39 |
|
Borttagen
|
Jag skriver mera för att ni ska få välja om ni vill ha mer eller inte!!!!
----------------------------------------------- GINNY: 1 VECKA SENARE Jag och Blaise hade åkt till Deanskogen som Draco gillade. Vi gick och gick och gick tills Blaise viskade: - Är inte det där en människa? På marken låg det en person. Jag nickade. - Jo det är det! Jag rusade dit och vände flickan ( Hon hade långt hår) och upptäckte vem det var. - Oh nej Hermione! Blaise rusade också fram. - Vad har hänt med henne? Jag ryckte på axlarna. - Ingen aning! Jag la en hand på hennes panna och kollade sedan förskräckt upp på min kille som såg orolig ut. - Ginny, vad är det hjärtat? - Hon är riktigt nedkyld! Hon måste till sankt mungdus! - Hur ska vi få dit henne då? Då kom det en uggla flygandes och landade på min axel. - Vem söker du min vän? Jag tog brevet och kollade vad det stog: Ginny Weasley. Jag log mot Blaise och öppnade det. " Ginny vart är du gumman? Snälla kom hem vi saknar dig! Snälla? Puss mamma" Jag tog upp en mugglarpenna och skrev: " Mamma vi är i deanskogen. Hermione är skadad kom hit. Ginny" Jag knöt fast det på ugglan igen och skickade iväg den. - Till kråkboet! Sedan la jag mig brevid Hermione för att värma henne med min kroppsvärme. Blaise la sig brevid Hermione på andra sidan och vi gjorde vårt bästa för att värma henne. - Hon verkar ha svårt att andas! Viskade jag till Blaise som nickade oroligt. 4 timmar senare hörde vi någon ropa: `- GINNY? BLAISE? VART ÄR NI? Jag tittade snabbt upp. - Det är mamma! VI ÄR HÄR MAMMA! Man hörde prassel och genar som knäcktes innan dom dök upp. Mamma och pappa. - Herregud Ginny skräm oss inte sådär. Mamma grät redan. - Förlåt mamma! Hermione är skadad pappa kan vi ta henne till Sankt Mungdus? Pappa kollade på henne, nickade och lyfte upp henne och försvann. - Ni åker med mig! Sa mamma och räckte ut sina händer mot oss. Vi tog en varsin och mamma transfenterade sig till Sankt Mungdus där botarna redan hade lagt Hermione på en bår och rullat iväg med henne.. Mera? 16 jul, 2011 16:17 |
|
Lolo1337
Elev |
jaa, mer du behöver inte fråga
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 16 jul, 2011 16:42 |
|
Borttagen
|
Mera tack
16 jul, 2011 16:46 |
|
amasom
Elev |
Ja mer mer
It’s all that I love, and it's all that I need. HOGWARTS, HOGWARTS Pottermore namn: GhostOwl178 16 jul, 2011 16:51 |
|
Borttagen
|
DRACO:
Jag satt i Deanskogen vid en lägereld. Jag suckade. Varför skulle han vilja att jag gör detta? Undrar vad Hermione gör just nu! Jag suckade och snurrade på grillspättet jag häll i handen så elden slickade korvens brända skinn på andra sidan innan jag åt upp den. Sedan suckade jag igen och tog en klunk vatten. Hermione, min Hermione.... GINNY: Vi satt med mamma och pappa och väntade på att botarna skulle berätta vad som är fel på henne. Då kom det en som tur väl var. - Hade hon kommit in 2 minuter senare hade hon dött! Miss Granger lider av extremt svår lunginflammation! Jag drog efter andan. - Det är ganska kritiskt! Vi får se vad som händer under dom närmaste dygnen! Fortsatte botaren. En stunds tystnad innan Blaise frågade: - Får man träffa henne? Botaren nickade. - Javisst. Men hon är medvetslös! Blaise, jag, mamma och pappa gick in i Hermiones rum. Hermione låg blek som ett spöke i sängen. Hennes ögon var stängda och det enda som hördes var hjärtmaskinens pip som visade hur hennes hjärta slog. Jag slog mig ner på en stol och la händerna i huvudet och började gråta. - Vart är Draco när man behöver honom? Mumlade jag mot blaise axel. Såja ett kapitel till 16 jul, 2011 17:08 |
|
EmilySwann
Elev |
16 jul, 2011 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen