Argus Filch [SV]
Forum > Fanfiction > Argus Filch [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
den här borde bli typ nästa hp!
första bokken: Argus Filch livet och sorgerna 1 dec, 2011 11:01 |
|
Borttagen
|
Du är riktigt bra på att skriva FanFictions, gillar det sättet du skriver på!
1 dec, 2011 11:13 |
|
Borttagen
|
Så himla bra!!!! (Ny läsare)
1 dec, 2011 12:23 |
|
Borttagen
|
DU SKRIVER SÅ *PIP,PIP,PIP,PIP* BRA!!!!!!!
MER??? Fast, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... Eller, som din pappa har sagt några gånger, Den som väntar på någon som har gått behöver inte vänta längre... 2 dec, 2011 15:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 3 kl. 08:42
|
|
onlyoliviaa
Elev |
12 dec, 2011 19:03 |
|
Borttagen
|
Gud vad bra!! Fast stackars Argus...
21 dec, 2011 22:18 |
|
Clementin
Elev |
Haha, jag skriver också en fanfiction om Argus Filch uppväxt!! C: Din var jättebra
2 jan, 2012 20:44 |
|
Victoire Weasly
Elev |
8 jan, 2012 18:35 |
|
Bugglan
Elev |
Oj jag har glömt bort att skriva hehe, ska försöka skriva klart nästa del snart!
9 jan, 2012 13:01 |
|
Victoire Weasly
Elev |
9 jan, 2012 13:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen