halvdemon vs mänsklig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > halvdemon vs mänsklig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Halloumi
Elev |
"Vänta! Måste vila" säger jag efter att vi har sprungit i en kvart
1 mar, 2016 18:37 |
|
Borttagen
|
Iggy stannade och funderade på vad som kunde hjälpa dem.
1 mar, 2016 18:39 |
|
Halloumi
Elev |
Jag hämtar andan väldigt fort och frågar honom vad vi ska göra nu.
1 mar, 2016 18:41 |
|
Borttagen
|
Iggy såg på henne och sa.
- Jag har ingen aning, han måste han besatt prästen på något sätt eller dödat honom och tait hans kropp i besittning tillfälligt. det måste finnas något sätt. 1 mar, 2016 18:45 |
|
Halloumi
Elev |
"Jag håller med, vart ska vi nu?"
1 mar, 2016 18:49 |
|
Borttagen
|
Iggy ryckte på axlarna och sa.
- Jag har ingen aning. 1 mar, 2016 18:50 |
|
Halloumi
Elev |
Jag gäspade och fick en enorm lust att krama honom och säga att allt ska bli bra
1 mar, 2016 18:54 |
|
Borttagen
|
Han såg på henne och viste inte hur de skulle lösa det.
Han önskade att han var en normal typ men eftersom han hade hornen och sina förmår så kunde han inte. 1 mar, 2016 18:55 |
|
Halloumi
Elev |
" Ig, jag tror jag går hem nu..."
1 mar, 2016 18:58 |
|
Borttagen
|
Ig såg på henne och sa.
- Okej, men jag kanske borde följa så att han inte dyker upp igen. 1 mar, 2016 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen