the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Tobbias gick ut ur klassrummet då det var rast
" Du ville prata med mig " sa Oliviah vänligt och såg på Tobbe.
" Ja " sa Tobbe tyst. Oliviah gick iväg med Tobbe och de satte sig och pratade.
10 nov, 2015 16:21
|
|
Borttagen
|
Yukiko suckade lite grann. hon hade en dålig känsla.
10 nov, 2015 16:22
|
|
Borttagen
|
Sai gick fram till Yukio
" Hej du lika fin som alltid " sa Sai och log.
10 nov, 2015 16:23
|
|
Borttagen
|
"vad vill du ?" frågade Yukiko med en suck.
10 nov, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
" Vill veta hur du gör för att hålla dig så vacker? " frågade Sai.
10 nov, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
Yukiko stirrade på Sai innan hon började att gå iväg.
10 nov, 2015 16:26
|
|
Borttagen
|
" Men helt ärligt säg hur du gör " sa Sai och gick efter.
10 nov, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
"inget särskilt vis" sa Yukiko med en suck.
10 nov, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
" Föresten vad heter du sötnos? " frågade Sai om hon inte svarar får hon heta sötnos tänkte han och log för sig själv.
10 nov, 2015 16:30
|
|
Borttagen
|
Yukiko skakade på huvudet.
"om jag säger mitt namn..kommer du att lämna mig i fred då?" frågade Yukiko
10 nov, 2015 16:34
|
Du får inte svara på den här tråden.