[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
Johanna tittade upp på honom och nickade.
"Har du smakat?" frågade hon.
Simon nickade instämmande.
"Ja, det borde vi." svarade han.
6 nov, 2015 23:43
|
|
Borttagen
|
" ja det har jag och det var gott" sa Joe och log till.
" hm vi får tänka lite och kanske sova så vi är utvilade till imorgon" sa Meg.
7 nov, 2015 10:12
|
|
Borttagen
|
Johanna log mot honom och la undan tallriken.
"Den gamla kvinnan är säkert skitduktig." sa hon.
Simon nickade instämmande.
"Vi kan ju planera lite idag och sedan börja imorgon. "
7 nov, 2015 10:58
|
|
Borttagen
|
" ja det är hon säkert" sa Joe och sträckte på sig.
Meg nickade och kollade på Simon snabbt. Han var verkligen söt men hon skulle aldrig kunna säga det till honom.
7 nov, 2015 11:27
|
|
Borttagen
|
Johanna tittade tyst på honom innan hon vände blicken mot marken.
"Så hur tycker du vi ska ta oss in?" frågade Simon och granskade henne.
7 nov, 2015 11:30
|
|
Borttagen
|
Joe log mot Johanna.
" alltså jag tror att om vi tar oss lättast in på baksidan av huset än att försöka med framsidan" sa Meg och kollade på Simon.
7 nov, 2015 11:36
|
|
Borttagen
|
"Tror du att de har märkt att vi är borta ännu?" frågade Johanna och tittade på honom.
Simon nickade.
"Jo.. eller så tar vi både och." sa han.
7 nov, 2015 11:38
|
|
Borttagen
|
" kanske" sa Joe och kollade på henne.
" ja vi skulle kunna försöka med båda" sa Meg.
7 nov, 2015 11:40
|
|
Borttagen
|
Johanna nickade sakta och satte sig i skräddarställning.
Simon nickade.
"Tycker du det?"
7 nov, 2015 11:41
|
|
Borttagen
|
Joe lutade sig mot trädet.
" jag tror att vi två har störst chans att ta oss in där utan att bli upptäckta" sa Meg och kollade på honom.
7 nov, 2015 11:43
|
Du får inte svara på den här tråden.