Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
Teddy vaknade upp och såg mot sin syster. Han såg sedan mot Henry och Even.
27 okt, 2015 15:26
|
|
Borttagen
|
" De är här för att hjälpa dig " sa Lillian och såg på Teddy med lugnande blick.
27 okt, 2015 15:33
|
|
Borttagen
|
Teddy sa inget utan såg mot sin syster igen.
någon knackade nu på dörren.
27 okt, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
" tror det är din syster Henry " sa Even. Lillian gick och öppnade sakta och såg misstänksamt ut genom dörren.
27 okt, 2015 15:42
|
|
Borttagen
|
på andra sidan dörren stod en tjej i 12 års åldern.
"Um hej mitt namn är Emily, min bror sa att jag behövdes här"sa Tjejen och log lite vänligt
27 okt, 2015 15:47
|
|
Borttagen
|
Lillian studerade Emily noga och såg att hon var snäll
" min bror är sjuk " sa Lillian och såg på Emily.
27 okt, 2015 15:49
|
|
Borttagen
|
"jag hörde det. Skulle jag kunna få komma in?" frågade Emily nyfiket.
27 okt, 2015 15:51
|
|
Borttagen
|
" Ja det får du " sa Lillian och höll upp dörren hon studerade Emily lite mer.
27 okt, 2015 16:22
|
|
Borttagen
|
"tack" sa Emily och gick in i huset. Hon hittade ganska snart till det rummet som Teddy och de andra var i.
Emily studerade Teddy lite grann. hon gick fram till honom för att se vilka symptom han hade.
27 okt, 2015 16:23
|
|
Borttagen
|
Lillian kollade på hon höll nervöst i sin docka hon hoppades att Emily kunde hitta felet på Teddy.
27 okt, 2015 16:26
|
Du får inte svara på den här tråden.