The survival [PRIVAT J_J & Melody Malfoy]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The survival [PRIVAT J_J & Melody Malfoy]
|
Borttagen
|
Thomq log
-vet inte
sa ha ocj gick bara
5 okt, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
Venus gick lugnt med Thomas.
5 okt, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
thoams gick emot stan nu och kollade runt
-vart ska vi gå?f
rågade ga
(när ska de blir gurpp)
5 okt, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
( Jag vill att det ska börja komma känslor)
" Hm vi går igenom stan" sa Venus.
5 okt, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
okej  mellan alla eller?)
Thoms flinar
-då gör vi det
sa han och gick ditt
5 okt, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
( Ska Thomas och Venus bli kära och Atlas och sus bli kära?)
" Sista huset av stan har jag ett gömställe" sa Venus.
5 okt, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
(om du vill  )
thoams nickar
-vi tar det då
sa han och log
-vsia vägen
sa an
5 okt, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
( Jag vill)
Venus log till och tog täten.
5 okt, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
okej  Sus e ju mer lugn av sig så får se funkar dem ohop xD )
Thoas flnar och gick drikt med
5 okt, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
( Atlas kommer bli lugnare då han är med sus)
Venus kom fram till huset och steg in.
" Nu kommer du få dig en överraskning" sa hon och böjde sig ner och öppnade en lucka.
5 okt, 2015 21:34
|
Du får inte svara på den här tråden.