You never fight alone
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> You never fight alone
|
Borttagen
|
Nahla gick lungt efter hm kommer vila upp mig då jag kommer hem tänkte hon
Logan satt och jobbade med viktiga papper han satt samtidigt och kollade om han hittade något om de som anföll mitt i natten. Han hittade då en efterlysning på en tjej som liknade vattentjejen. Han började läsa
" vi önskar att vår prinsessa kom hem igen " mumlade han. Han läste lugnt vidare.
23 sep, 2015 18:12
|
|
Borttagen
|
Abigail blev klar med sin träning rätt snabbt. Hon suckade lite grann & gick till Logan.
"Sup?" sa Abigail lite frågandes. Hon var en aning anorlunda för tillfället.
23 sep, 2015 18:15
|
|
Borttagen
|
" Hej " sa Logan men var konserverad på texten han sparade artikeln och jobbade med viktiga papper igen.
23 sep, 2015 18:16
|
|
Borttagen
|
"om du vill så kan jag hjälpa till lite grann med letandet?" sa Abigail lite frågandes.
23 sep, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
" Gärna " sa Logan och såg upp något är annorlunda med henne tänkte han.
23 sep, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
Abigail började att leta efter information lite grann om den där gruppen.
"föresten låt mig ta reda på om vatten tjejen" sa Abigail lite allvarligt.
23 sep, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
" Om du säger det så men jag behöver ta reda på information om alla i den gruppen " sa Logan.
23 sep, 2015 18:22
|
|
Borttagen
|
"Kan förstå det. De två farligaste i gruppen verkar vara den där Hjälmtjejen & vatten tjejen. Möjligen mörker tjejen också" sa Abigail
23 sep, 2015 18:23
|
|
Borttagen
|
" Ja vi måste specielt ta reda på information om de som verkar farligast " sa Logan och skrev ett viktigt mail.
23 sep, 2015 18:30
|
|
Borttagen
|
Abigail fortsatte med sitt sökande.
"hm den där Hjälm tjejen verkar vara något som kallas för Nova...vad är en Nova?" frågade Abigail lite osäkert.
23 sep, 2015 18:32
|
Du får inte svara på den här tråden.