Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
" du får bestäma vad du vill göra" sa Forskaren log & låste in Tewo i en bur.
13 sep, 2015 22:40
|
|
Borttagen
|
" Äta på en resturang eller gå på bio " sa Rasmus och log hoppfullt.
13 sep, 2015 22:42
|
|
Borttagen
|
"visst vad du vill min son" sa Forskaren & log.
Tewo såg sig omkring i burren han började att ogilla jorden ganska mycket.
13 sep, 2015 22:47
|
|
Borttagen
|
Rasmus log ert av sina sällsynta leenden mot sin far. Kvällen skulle bli mysig och underbar hoppades han på.
13 sep, 2015 23:03
|
|
Borttagen
|
" så vilken Restaruang vill du gå till?" frågadd forskaren nyfiket.
13 sep, 2015 23:10
|
|
Borttagen
|
" Vill gå på Coco Tai " sa Rasmus och log han älskade den resturangens wook.
13 sep, 2015 23:22
|
|
Borttagen
|
"då går vi dit" sa Forskaren & log. Forskaren började att gå. Han tänkte undersöka Utomjordingen tidigt på morgonen.
"Om de hade en aning om vem jag var så skulle nog de inte ha fångat mig" sa Tewo lågt.
14 sep, 2015 05:06
|
|
Borttagen
|
Rasmus gick efter sin far utan att bry sig om det Tewo sa han hade ju fått lov att fånga honom oavsett vem han var.
14 sep, 2015 08:11
|
|
Borttagen
|
Tewo fortsatte med att försöka ta sig ut.
Caroline såg oroligt omkring efter Tewo. hon kunde inte hitta honom någonstans.
14 sep, 2015 08:21
|
|
Borttagen
|
Även Caleb var orolig ingen syn av Tewo nånstans Jermy satt och tänkte på rymdvarelsen han hade sett smita ut genom fönstret.
14 sep, 2015 08:23
|
Du får inte svara på den här tråden.