Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Fenixfawkes: Ja, alltså när jag läste sjätte första gången boken blev jag helt rasande varje gång hennes namn nämndes, jag har aldrig hatat nån så mycket som hon!Skrivet av LauraTree: Oh, fy, hon är den värsta jag vet! Fast min skulle nog bli Gollum, han är den läskigaste jag vet.. Enligt mig också. Hon är hemsk. Hon är så ond rakt igenom. Aw! Vänta...har du läst sjuan annars borde jag inte säga det här? 15 sep, 2012 13:55 |
|
Fenixfawkes
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Fenixfawkes: Ja, alltså när jag läste sjätte första gången boken blev jag helt rasande varje gång hennes namn nämndes, jag har aldrig hatat nån så mycket som hon!Skrivet av LauraTree: Oh, fy, hon är den värsta jag vet! Fast min skulle nog bli Gollum, han är den läskigaste jag vet.. Enligt mig också. Hon är hemsk. Hon är så ond rakt igenom. Aw! Vänta...har du läst sjuan annars borde jag inte säga det här? Jag läser sjuan nu, och är snart färdig. Så ingen skada skedd ^-^ Hon är verkligen hemsk. Usch, säger exakt samma här. Hon är utan tvekan den jag hatar mest av allt. J.K. Rowling har ju sagt '' Ingen karaktär utom Voldemort är rätt igenom ond. '', dock skulle jag vilja ha en förklaring VART i historien Bellatrix visar sin goda sida... ;_;
"Always"
15 sep, 2012 14:08 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Fenixfawkes: Eller hur! Kan det vara det att hon gifte sig med Rodolphus, men det verkar ju knappast som om hon älskar honom, hon är ju mer fäst vid Voldemort vilket [i]bara[/b] kan klassas som negativtt.Skrivet av LauraTree: Skrivet av Fenixfawkes: Ja, alltså när jag läste sjätte första gången boken blev jag helt rasande varje gång hennes namn nämndes, jag har aldrig hatat nån så mycket som hon!Skrivet av LauraTree: Oh, fy, hon är den värsta jag vet! Fast min skulle nog bli Gollum, han är den läskigaste jag vet.. Enligt mig också. Hon är hemsk. Hon är så ond rakt igenom. Aw! Vänta...har du läst sjuan annars borde jag inte säga det här? Jag läser sjuan nu, och är snart färdig. Så ingen skada skedd ^-^ Hon är verkligen hemsk. Usch, säger exakt samma här. Hon är utan tvekan den jag hatar mest av allt. J.K. Rowling har ju sagt '' Ingen karaktär utom Voldemort är rätt igenom ond. '', dock skulle jag vilja ha en förklaring VART i historien Bellatrix visar sin goda sida... ;_; Äntligen en som avskyr henne luna mycket som jag förresten! Du är nog den första som verkligen HATAR henne! 15 sep, 2012 14:31 |
|
Fenixfawkes
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Fenixfawkes: Eller hur! Kan det vara det att hon gifte sig med Rodolphus, men det verkar ju knappast som om hon älskar honom, hon är ju mer fäst vid Voldemort vilket [i]bara[/b] kan klassas som negativtt.Skrivet av LauraTree: Skrivet av Fenixfawkes: Ja, alltså när jag läste sjätte första gången boken blev jag helt rasande varje gång hennes namn nämndes, jag har aldrig hatat nån så mycket som hon!Skrivet av LauraTree: Oh, fy, hon är den värsta jag vet! Fast min skulle nog bli Gollum, han är den läskigaste jag vet.. Enligt mig också. Hon är hemsk. Hon är så ond rakt igenom. Aw! Vänta...har du läst sjuan annars borde jag inte säga det här? Jag läser sjuan nu, och är snart färdig. Så ingen skada skedd ^-^ Hon är verkligen hemsk. Usch, säger exakt samma här. Hon är utan tvekan den jag hatar mest av allt. J.K. Rowling har ju sagt '' Ingen karaktär utom Voldemort är rätt igenom ond. '', dock skulle jag vilja ha en förklaring VART i historien Bellatrix visar sin goda sida... ;_; Äntligen en som avskyr henne luna mycket som jag förresten! Du är nog den första som verkligen HATAR henne! Enligt mig visar inte det hennes goda sida över huvud taget. :c Det kan man verkligen säga. Haha, säger detsamma. Bellatrix är min värsta fiende. Hatar henne mer än självaste Voldemort. Haha
"Always"
15 sep, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
En äcklig spindel, jag hatar spindlar
22 sep, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Förmodligen en stor och äcklig geting, livrädd nämligen, urs..
22 sep, 2012 20:38 |
|
MysanMuffin
Elev |
Min pappa död...
"Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 22 sep, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Min mammas död
23 sep, 2012 12:11 |
|
Perv123
Elev |
en orm ....
23 sep, 2012 15:09 |
|
Train
Elev |
23 sep, 2012 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen