Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Kaylin

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

1 2 3 ... 19 20 21 ... 36 37 38
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Kaylin:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Borttagen:
Ian
Jag sätter mig och kapar en flygplansdator för att undersöka programvaran.


??

Spoiler:
Tryck här för att visa!Hur den är programmerad

1 sep, 2015 18:22

Kaylin
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaylin:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Borttagen:
Ian
Jag sätter mig och kapar en flygplansdator för att undersöka programvaran.


??

Spoiler:
Tryck här för att visa!Hur den är programmerad

Så du säger att Ian kapar ett flygplan??

(Hon sover... Vad ska jag skriva??

Go Fuck yourself you damn cereal

1 sep, 2015 20:53

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Vi kanske ska hoppa tills hon vaknar?

1 sep, 2015 20:54

Kaylin
Elev

Avatar


((Bra idé!))
Fox
-
När jag vaknar sitter Ian, och pillar med sina datorer. Typiskt honnom! Jag känner mig blöt om handen, och ser att jag har dreglat. Shit, vad pinsamt! Hade jag snarkat också?! Ian tittar upp från sina maskiner, och ler.

Go Fuck yourself you damn cereal

1 sep, 2015 22:07

Borttagen

Avatar


Ian
"Godmorgon!" Sade jag.

2 sep, 2015 17:59

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Haha, jätteroligt!" Säger jag trött, och himlar med ögonen. "Vad sysslar du med?.... Okej, du behöver inte svara, för att jag kommer ändå inte förstå... Inte ens om jag var riktigt vaken. Vart ligger sovrumet?" Säger jag, och känner att jag är på vippen att somna igen.

Go Fuck yourself you damn cereal

2 sep, 2015 21:27

Borttagen

Avatar


Ian
"Här borta!" Säger jag och nickade mot en dörr bakom oss.

3 sep, 2015 07:37

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Tack" säger jag, och släpar mig till dörren. Rummet är ganska litet, men har en dubbelsäng, och en garderob. I sängen ligger det otroligt nog kuddar. Många kuddar. Inte bara som man sover på. Jag går till mina gamla kläder, som ligger i Ians rum. De är torra. Och jag har en packning. Varför tänkte jag inte på packningen? tänker jag, när jag går in till "mitt" rum. Jag drar av mig tröjan, och byxorna, och sätter på mig EM såv t-shirt. Men om Ian kommer in då? Vad ska jag göra då? tänker jag, och sveper ett täcke runt mig. Jag öppnar dörren, och sticker ut huvudet. "Ian, du får knacka, innan du kommer in, Okej?" Frågar jag.

Go Fuck yourself you damn cereal

3 sep, 2015 18:23

Borttagen

Avatar


Ian
"Okej!" Skrek jag från köket.

3 sep, 2015 20:30

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
Jag suckar lättat, och slänger mig på sängen. Och somnar. Och jag sover som en stock...

Go Fuck yourself you damn cereal

3 sep, 2015 20:40

1 2 3 ... 19 20 21 ... 36 37 38

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

Du får inte svara på den här tråden.