ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Haha!" Skrattar jag tillbaka. Och just då ringer det in. Go Fuck yourself you damn cereal 13 aug, 2015 17:16 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag går mot klassrummet 13 aug, 2015 17:19 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag går mot nästa lektion och hämtar mina saker på vägen. 13 aug, 2015 17:29 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossanne
— ”JA OH MY ROWLING!” Skrek jag. Klassrumsdörren öppnades. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 aug, 2015 17:36 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag flina. "Förresten vill du vara med i en 'Marodör cosplay' är lite tråkigt att göra själv?" Fråga jag. Innan vi gick in. 13 aug, 2015 17:42 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag vände mig om. "sa nån marodörcosplay?" 13 aug, 2015 17:49 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag följer efter Joey, och ser Gwen... Nej det var Jenn... Och en tjej med sjukt, coolt blått hår. Det står och pratar och Joey deltar i samtalet, precis som jag frågar. "Så det är alltså inte bara jag och Gwen som är potterheads?" Jag viftar med Gryffindorhalsduken som jag har på mig, fullt synlig inför allmänheten. Go Fuck yourself you damn cereal 13 aug, 2015 18:03 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Haha jaaa, jag gör Cosplays, Av Harry Potter så kör jag Remus, sedan gör jag även från Doctor Who", sa jag till Joey och log. 13 aug, 2015 18:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossanne
— ”Marodör-cosplay? Självfallet!” Sade jag. ”Åh, hej! Jag heter Jossanne! Snygg halsduk!” Sade jag till alla som hade kommit in. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 aug, 2015 19:42 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Kul vi kan väll gå hem till nig efter skolan och planera?" Frågade jag till Josse. 13 aug, 2015 19:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen