PRS Med Remus Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Med Remus Granger
|
Borttagen
|
Will
"Ja, det betyder att jag måste ut och resa mer." Sade jag allvarligt.
((Måste jag också! godnatt!))
8 aug, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
Merry
"Men... Men jag kan inte, jag, jag måste vara hemma..." Sa jag Av bara tanken på att resa
9 aug, 2015 10:43
|
|
Borttagen
|
Will
"Jag vet. Mitt första uppdrag är att vakta en utländsk diplomat i huvudstaden." Sade jag sorgset.
9 aug, 2015 11:01
|
|
Borttagen
|
Mery
"Okej", sa jag. "Men jag an följa med dig, så slipper du vara själv?"
9 aug, 2015 11:04
|
|
Borttagen
|
Will
"Om du vill kan du nog det." Sade jag.
9 aug, 2015 11:05
|
|
Borttagen
|
9 aug, 2015 11:08
|
|
Borttagen
|
Will
"Men jag kommer nästan inte vara ledig!" Sade jag.
9 aug, 2015 11:09
|
|
Borttagen
|
9 aug, 2015 11:18
|
|
Borttagen
|
Will
"Nu lär de ha vaknat!" Sade jag för att byta samtalsämne.
9 aug, 2015 11:40
|
|
Borttagen
|
Merry
Jag kika på klockan. "Ja det bör dem ha gjort."
9 aug, 2015 13:02
|
Du får inte svara på den här tråden.