PRS mellan PhoSho och Hermone Puddlemere♡
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan PhoSho och Hermone Puddlemere♡
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lou
-------- "Kvastar blir bra!" Säger jag. 21 aug, 2015 19:05 |
|
Phosho
Elev |
Sam
- "Okej, ja, det kanske blir lättare." Sa han innan han tog fram sin trollstav och sa: "accio kvastar!" Några sekunder senare for fyra kvastar in genom fönstret. Sam och Cedric hoppade vigt på sina medan Alli och Lou tog det lite försiktigare. "Okej? Är alla beredda?" Sa Cedric och de andra nickade. "Då sätter vi fart mot Picadilly Circus!" Sa han och som på en given signal sparkade alla fyra ifrån sköt iväg genom hålet i fönstret. Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 21 aug, 2015 19:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
Alli
/// Det var klite svårt att hålla balansen, men det gick bra. (Ska vi säga att vi är framme? xD) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 21 aug, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
Lou
---------------------- Det går bra för att flyga, eftersom jag har spelat quiddich sedan jag var liten. 21 aug, 2015 20:01 |
|
Phosho
Elev |
(Okej)
- Sam - Efter ett par timmars flygning landade dem tyst och ljudlöst på den så när på folktomma Picadilly Circus. Affärerna var stängda, det var nästan mörkt ute och bara ett par enstaka mugglare syntes till. Ljudlöst landade dem intill den stora fontänen/statyn (vet faktiskt egentligen inte vad det är XD). "Så... Vad ska vi göra nu?" Frågade Sam och såg sig omkring. Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 21 aug, 2015 20:01 |
|
JossiMarauder
Elev |
Alli
--- Alli gick fram till fontänen och kollade ner i det grumliga vattnet. ”Det kanske är på botten?" frågade hon. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 21 aug, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
Lou
----- Hon tittade på den. "Eller så kanske det är en hemlig väg i toppen?" Sa hon. 22 aug, 2015 08:39 |
|
Phosho
Elev |
Sam
- Sam funderade. "Kanske det här kommer funka?" Sa han eftertänksamt och riktade trollstaven mot fontänen och sa: "Dissendicum!" Genast började ett stort hål öppnas i fontänens botten och Alli hoppade förskräckt till, men Cedric sa belåtet till Alli: "och där har vi gången. Inte särskilt klyftiga kidnappare, inte sant?" Han log och Allis kinder blev flammande röda och hon mumlade något som lät som ett "nej". "Ehm" harklade sig Lou och både Vedric och Alli tittade förvånat upp mot henne. "Ska vi gå in, kanske?" Sa Lou och Sam nickade. Sedan klättrade de in i hålet. Sam först, sen Lou, Alli och sist Cedric. Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 22 aug, 2015 18:24 |
|
Borttagen
|
Lou
När vi kom ner var det mörkt. Lou såg ingenting. Hon tog upp sin trollstav och sa "Lomonus" (stav) 23 aug, 2015 08:41 |
|
JossiMarauder
Elev |
Cedric
---- Dom gick ner. Cedric kände sig lite rädd, men inte mycket. Han sneglade på Alli. Hon gick framför honom och hennes hår glänste i skenet från Lous trollstav. (Alldric So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 08:44 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan PhoSho och Hermone Puddlemere♡
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen