Prs med VT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jag ignorerade det kramande paret och pussade Cedric på kinden.
”Ses efter Talmagin” sade jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 sep, 2015 20:06 |
|
VT
Elev |
(Det känns som om Laura försöker göra Harry avundsjuk xD)
Gud vad glad jag var att Harry var modig och vågade ta första steget. Sedan gick vi till vår lektion som Slytherin och Gryffendor hade tillsammans. "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 11 sep, 2015 20:11 |
|
JossiMarauder
Elev |
(XD XD)
Jag gick ner till Talmagin. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 sep, 2015 20:57 |
|
VT
Elev |
När vi kom ner så var nästan alla redan där. Laura vände sig om och jag vinkade till henne.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 13 sep, 2015 11:37 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag log lite mot Zia och lyssnade sedan på Professor Vektor som pratade framför den låsta dörren om att h*n glömt nycklana och att vi fick håltimme istället för en och en halv timmes håltimme.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 sep, 2015 16:45 |
|
VT
Elev |
Hon log mot mig men vinkade inte... Undrar vart Professor Vektor glömt sina nycklar.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 13 sep, 2015 16:51 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag givk ner för trappen och sneglade lite på Zia.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 sep, 2015 17:25 |
|
VT
Elev |
Nu när det var håltimme visste jag inte vad jags kulle göra men Betty och Lou kom på en helt utmärkt ide: Att prata. Ibland kan det vara det roligaste.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 13 sep, 2015 17:42 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag sprang ner för trapporna och stötte på Cedric.
”Vi har håltimme” sade jag och skrattade pt hans förvirrade min. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 sep, 2015 18:23 |
|
VT
Elev |
Vi pratade om en massa men som tur var så pratade vi inte om Bettys och Lous favorit ämne: KILLAR! För då hade det gått åt skogen nu när Harry var här.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 13 sep, 2015 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen