the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
Aragorn såg efter Stacy och fick ett frågande ansiktsutryk om vadå tänkte han.
24 jul, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
Stacy gick in i hennes & Aragorns sov rum & satte sig på sängen. Hon log lite smått.
24 jul, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
Aragorn åt snabbt upp det som var kvar av fruktsalladen innan han gick efter Stacy. Han kikade in i sovrummet
" Prata om vadå?? " frågade han och såg på Stacy.
24 jul, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
" mm jag är gradvid " sa Stacy & log.
" jag har varit det i en månad nu " sa Stacy
24 jul, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
Aragorn log han satte sig bredvid Stacy
" tror jag har missat något här " sa Aragorn och log överaskat. Nu var frågan skulle det bli en pojke eller en flicka.
24 jul, 2015 21:37
|
|
Borttagen
|
Stacy log lite smått.
" jag hoppas på en dotter den här gången" sa Stacy
24 jul, 2015 21:39
|
|
Borttagen
|
" Ja det hoppas jag med " sa Aragorn och log visst det var inge fel på Casper och Teddy men han ville ha åtminstone en dotter.
24 jul, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
" det dröjer 8 månader till så vi får vänta & se " sa Stacy med en suck.
24 jul, 2015 21:43
|
|
Borttagen
|
" Ja det får vi göra " sa Aragorn han såg på Stacy. casper hade tjuvlyssnat lite vadå hoppas på en dotter var dom inte nöjda med mig och teddy tänkte han. Casper hade ju bara råkat gått upp för att leta i fråd efter perfekt svärd då han råkade höra det här.
24 jul, 2015 21:48
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-24 kl. 21:52
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
" jag menar vill veta hur det känns att ha en dotter" sa Stacy lite lågt.
Spoiler: Tryck här för att visa!vem är Rasmus ?
24 jul, 2015 21:51
|
Du får inte svara på den här tråden.