Prs med ceczan04
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ceczan04
|
Borttagen
|
" Varsegod." sa jag och log. Jag tog han till sjukhusflygeln. Han blev ompysslad. Jag visste inte vad jag skulle göra.
19 jul, 2015 20:51
|
|
Borttagen
|
"Du behöver inte vara här om du inte vill. " Sade jag till Nathalie.
19 jul, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
" Jag stannar nog med dig." sa jag och log.
19 jul, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
"Tack, nu är jag nog färdig. "Sade jag till madame Pomfrey.
19 jul, 2015 20:56
|
|
Borttagen
|
Jag följde Link upp till uppehållsrummet.
19 jul, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
Jag lämnade mina saker och sade :
"Det blir nog inte någon träning, för vi måste sticka nu"
19 jul, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
" Ja, just det. Ses där." sa jag innan jag förvandlade mig och flög ut genom ett fönster.
19 jul, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
Jag sprang ut och förvandlade mig. Sedan började jag springa mot det piskande pilträdet.
19 jul, 2015 21:06
|
|
Borttagen
|
Jag flög ner och tryckte på knölen.
19 jul, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
Hoppas Ted kommer snart. Tänkte jag.
19 jul, 2015 21:12
|
Du får inte svara på den här tråden.