Prs med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
-Dylan-
Jag hade sjäv inte långt till tårarna "Snälla, ge mig en chans att visa att du är värd mig!" bad jag
6 jun, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
Jag kollade på Dylan och pussade honom på kinden.
6 jun, 2015 20:41
|
|
Borttagen
|
-Dylan-
"Betyder det ja?" frågade jag hoppfullt.
6 jun, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Dylan jag är ledsen men jag kan inte" grät jag tyst.
6 jun, 2015 20:49
|
|
Borttagen
|
-Dylan-
Hoppet sjönk igen "Snälla Emilia!" bad jag
6 jun, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Förlåt" grät jag.
6 jun, 2015 21:14
|
|
Borttagen
|
-Dylan-
"Snälla Emilia! Ge mig en vecka." ¨sa jag och grät nästan
6 jun, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Dylan jag kommer bara göra sig besviken jag vill inte göra dig besviken" grät jag.
6 jun, 2015 22:11
|
|
Borttagen
|
-Dylan-
"PÅ vilket vis skulle du göra mig besviken?"
6 jun, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Jag vet inte" grät jag.
7 jun, 2015 09:32
|
Du får inte svara på den här tråden.