Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka medans filmen startade.
16 apr, 2015 19:18
|
|
Borttagen
|
Jag flyttade blicken mot teven.
16 apr, 2015 19:18
|
|
Borttagen
|
16 apr, 2015 19:19
|
|
Borttagen
|
Jag la mig på mage på min säng.
16 apr, 2015 19:19
|
|
Borttagen
|
16 apr, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
Jag log mot honom och kollade sen på teven igen.
16 apr, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade åt ett skämt i filmen.
16 apr, 2015 19:24
|
|
Borttagen
|
16 apr, 2015 19:24
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot max.
"Ska vi fixa lite snaks eller nåt?"
16 apr, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
" Jag kan kolla vad vi har där nere kommer snart" sa jag och gick ner till köket.
16 apr, 2015 19:28
|
Du får inte svara på den här tråden.