Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Okej, kom då"
18 nov, 2014 20:18 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 20:19 |
|
Borttagen
|
Jag lägger mina händer på hans nacke, och lutar mig fram som att jag ska kyssa honom, fast istället så biter jag på hans näsa.
18 nov, 2014 20:21 |
|
Beben
Elev |
Jag biter i min läpp, så att jag inte ska kyssa honom. Innan han bet mig trodde jag faktiskt att han skulle göra det.
18 nov, 2014 20:22 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar och tuggar lätt där ett tag.
18 nov, 2014 20:23 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 20:24 |
|
Borttagen
|
Jag backar efter ett tag.
18 nov, 2014 20:25 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 20:26 |
|
Borttagen
|
"Mysigt?"
18 nov, 2014 20:27 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen