Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Salz, heheh, det kan jag förstå ^^ Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Minidjuret: Förlåt att jag inte skriver idag. Jag har passat hund, sprungit runt i badkläder i ösregn, ätit och duchat.Hinner ej skriva... Ååååh, badkläder, jag hann inte bada! Det börja åska och hagla och blixtra och regna -.-' Surt. >.< Synd att du inte hinner skriva Då blir jag typ, ÖVERLYCKLIG! ♥♥♥♥♥♥♥ Hahah, skojar du ! Hos oss i Bagarmossen dooooooooooooooooog man av värme ! Vi skulle grilla med klassen och gissa om vi badade i svett allihopa ? Haha sjuuuukt ! Faan vad orättvist! >.< Det var skeeeeetasoligt på förmiddagen och lite av eftermiddagen hos oss oxå, typ 35 grader lr nå och här typ dog man oxå av svett, men sen när jag och mina kompisar har planerat att bada, DÅÅÅ ska de visst va oväder! -.-'''''' Och de va verkligen spöhagel (om man kan säga så xd) och spöregn och mullrade som fan, fast det va varmt, men, det e ju nt särskilt säkert å bada i sånt väder. Och jag hade VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS badsug! >: / Haha, aa finns inte mycket mer att göra än att vänta "She's buying the stairway to heaven" 7 jun, 2011 22:21 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Knizzlare: Salz, heheh, det kan jag förstå ^^ Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Minidjuret: Förlåt att jag inte skriver idag. Jag har passat hund, sprungit runt i badkläder i ösregn, ätit och duchat.Hinner ej skriva... Ååååh, badkläder, jag hann inte bada! Det börja åska och hagla och blixtra och regna -.-' Surt. >.< Synd att du inte hinner skriva Då blir jag typ, ÖVERLYCKLIG! ♥♥♥♥♥♥♥ Hahah, skojar du ! Hos oss i Bagarmossen dooooooooooooooooog man av värme ! Vi skulle grilla med klassen och gissa om vi badade i svett allihopa ? Haha sjuuuukt ! Faan vad orättvist! >.< Det var skeeeeetasoligt på förmiddagen och lite av eftermiddagen hos oss oxå, typ 35 grader lr nå och här typ dog man oxå av svett, men sen när jag och mina kompisar har planerat att bada, DÅÅÅ ska de visst va oväder! -.-'''''' Och de va verkligen spöhagel (om man kan säga så xd) och spöregn och mullrade som fan, fast det va varmt, men, det e ju nt särskilt säkert å bada i sånt väder. Och jag hade VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS badsug! >: / Haha, aa finns inte mycket mer att göra än att vänta Jao Det där förra inlägget kanske lät jätteargt, men det var inte menat att du skulle tro att jag är värsta huliganen xD ![]()
7 jun, 2011 22:26 |
|
Borttagen
|
Vi har det cokså varmt
8 jun, 2011 06:47 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Men åååh ! Ni ska bara veta NU ! Vi skulle gå med klassen och ha som en slags utedag där man får välja vilken sport eller aktivitet man vill göra (dock inte tvång) och gissa vad ? Det SPÖREGNADE ! Jag fick verkligen damp på vädret haha
Igår liksom svettades vi ihjäl och idag frös vi ihjäl.. Det var verkligen STOOOOR skillnad "She's buying the stairway to heaven" 8 jun, 2011 11:30 |
|
Minidjuret
Elev |
Det var typ 30 grader här i malmö på dagen. Sen på kvällen började det regna.
Jag hinner inte skriva idag. Ska på teater nu och sen ska jag på studentfest. 8 jun, 2011 16:05 |
|
Salazar1
Elev |
^^ Skriva sen??
Slytherin Pride 8 jun, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
Men idag?
9 jun, 2011 17:15 |
|
Knizzlare
Elev |
9 jun, 2011 17:56 |
|
Salazar1
Elev |
9 jun, 2011 20:10 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jag gillar den här fanfictionen lika mycket som ni men om Louise inte svarar, vad är det då för idé att fortsätta skrive "meeer" ? Det blir bara jobbigt, inkorgen blir bombad.
"She's buying the stairway to heaven" 9 jun, 2011 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen