Vill någon rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Skrivet av Ginny 04: Kör igång vi rollar om HP Vi har redan börjat och det är inte ett rollspel om HP Mama, kudos for saying that. For spilling.
21 maj, 2014 15:46 |
|
Borttagen
|
håller med lele
21 maj, 2014 15:47 |
|
Borttagen
|
Dem somnade och det gjorde jag också.
"Jag heter Felicia..." Sa jag sömnigt innan jag lade mig ner. 21 maj, 2014 16:57 |
|
Borttagen
|
- Jag är Lizzie Star, sa jag glatt.
21 maj, 2014 17:00 |
|
Ginny 04
Elev |
hi, hi...
21 maj, 2014 19:08 |
|
Lele
Elev |
21 maj, 2014 19:15 |
|
Borttagen
|
( Jag kom ju på att vi kan ju inte gå i samma klass för jag är äldre än dig)
21 maj, 2014 19:16 |
|
Lele
Elev |
21 maj, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
( Mitt fel)
21 maj, 2014 19:22 |
|
Lele
Elev |
21 maj, 2014 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen