Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- visst, sa jag drygt.
5 maj, 2014 19:06 |
|
Lux
Elev |
Jag följde med till Beauxbatons vagn.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 19:07 |
|
Borttagen
|
- Så du får börja med att ta en dusch, sa jag.
5 maj, 2014 19:07 |
|
Lux
Elev |
- Jag duschade just, sa jag irriterat.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 19:08 |
|
Borttagen
|
- Gör det igen, sa jag.
5 maj, 2014 19:08 |
|
Lux
Elev |
- Men onödigt, sa jag och gick in i duschen.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
- nej jag brukar duscha tre gånger om dagen, ropade jag.
5 maj, 2014 19:10 |
|
Lux
Elev |
- Tack gode gud att du gör det, för det behövs verkligen! ropade jag från duschen.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 19:11 |
|
Borttagen
|
- Passa dig jävligt noga, sa jag argt.
5 maj, 2014 19:11 |
|
Lux
Elev |
Jag kom ut ur duschen.
- Ska vi börja? frågade jag. Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen