PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
Jag skrattade så mycket så att jag trillade omkull
7 maj, 2014 17:51 |
|
Borttagen
|
- Jättekul, sa jag surt.
Jag såg Daniel White komma in. - Kolla vilken snygging som precis kom, sa jag glatt. 7 maj, 2014 17:53 |
|
Neloon
Elev |
- Allvarligt, du kanske inte ska flörta med någon denna veckan, eller nästa.
7 maj, 2014 18:00 |
|
Borttagen
|
- Sluta spela mamma, sa jag surt och gick fram till Daniel.
- Hej, sa jag glatt. - Hej, sa Daniel glatt. - Så är du ledig imorgon efter sista lektionen? frågade jag. - Ja vill du hitta på något? frågade Daniel. - Ja det skulle vara kul, sa jag glatt. Daniel kysste mig försiktigt och jag kysste tillbaka. 7 maj, 2014 18:13 |
|
Neloon
Elev |
OMG sa jag för mig själv och kollade på dem när de kysstes, jag blev lite illamående av dem
7 maj, 2014 20:16 |
|
Borttagen
|
Jag drog med Daniel fram till Ali.
- Daniel låt mig presentera min bästis Alison, sa jag glatt. - Hej, sa Daniel glatt. 7 maj, 2014 20:17 |
|
Neloon
Elev |
- Hej, sa jag lite lätt och log lite falskt
- Jag ska nog gå nu, sa Daniel lite akward 7 maj, 2014 21:57 |
|
Borttagen
|
Jag kysste Daniel hejdå.
- Så verkar han inte underbar? Frågade jag glatt. 7 maj, 2014 21:59 |
|
Neloon
Elev |
- Du sket fullständigt i vad jag sa till dig förut, sa jag och kollade på henne sur/glad aktig ut.
7 maj, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
- Ja, sa jag glatt.
- Men är han inte helt underbar? Frågad jag glatt. 7 maj, 2014 22:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen