Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
Skulle jag gå hem nu eller? Vad hände nu?
28 apr, 2014 16:12
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig i bilen och väntade på Kalila
28 apr, 2014 16:12
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 16:16
|
|
Borttagen
|
Jag startade bilen.
-Såå..vill du ha skjuts hem?,sa jag
28 apr, 2014 16:16
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Ja, Sade jag. Egentligen ville jag inte hem. Jag ville vara med zacke.
28 apr, 2014 16:20
|
|
Borttagen
|
-Okej,sa jag lite besviket.
Jag började köra
28 apr, 2014 16:21
|
|
Borttagen
|
- Jag bor på Elisabetsgatan, sade jag.
28 apr, 2014 16:23
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 16:23
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 16:25
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 16:28
|
Du får inte svara på den här tråden.