Den stora vildmarken
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag svarade inte Katie utan gick bara in i grottan.
23 mar, 2014 10:17 |
|
Borttagen
|
Jag gick ner mot sjön. Toppen! Det låg massa fiskar vid strandkanten! Jag plockade upp de och tog in de i grottan.
23 mar, 2014 10:19 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på alla fisk som Katie hade med sig från sjön.
- Är du säker på att vi borde äta dom där? Frågade jag. 23 mar, 2014 10:22 |
|
Borttagen
|
"Nej" sa jag glatt. "Men om det går är det ju bra. Annars kan man ha de till annat."
23 mar, 2014 10:23 |
|
Borttagen
|
- Jag tänker inte äta fisken, sa jag.
23 mar, 2014 10:25 |
|
Borttagen
|
"Inte jag heller" sa jag. "Det kan vara bra att ha resurser bara. Har vi något annat föressten?"
23 mar, 2014 10:26 |
|
Alvenia
Elev |
Jag vaknade och såg Katie med fisken
- Ååååååå vad gott! Skrek jag men när jag närmade mig fisken så tog Julia min hand - Jag tycker inte att vi ska äta fisken, tänk om den är giftig, sa julia _______________________________ One Direction! ♥ 23 mar, 2014 10:28 |
|
Borttagen
|
"Rätt" sa jag. "En av överlevnadsreglerna: Ät aldrig någonting du inte vet vad det är om det inte är i största nöd. Det fick jag lära mig på scouterna."
"Vad är scouterna?" sa Ali. "Mugglargrej" sa jag. "Har vi annan mat?" 23 mar, 2014 10:30 |
|
Borttagen
|
- Ja vi har kött, sa jag.
Jag plockade fram köttbitarna. 23 mar, 2014 10:51 |
|
Borttagen
|
"Bra" sa jag och tittade hungrigt på köttet som Julia tog fram.
23 mar, 2014 10:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen