Prs mellan Prutt, Trillus och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Prutt, Trillus och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Borttagen: VenneVem? xD 2 apr, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
Det här är ert rollspel nu. hejdå
2 apr, 2014 19:23 |
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför det? o_oDet här är ert rollspel nu. hejdå 2 apr, 2014 19:25 |
|
Borttagen
|
Vad hände .... o.o
2 apr, 2014 19:29 |
|
Prutt
Elev |
Lama, Alien
NU BÖRJAR VI idas önskemål ^^ 7 apr, 2014 14:13 |
|
Borttagen
|
Haha x) Meeeeeeen inte jag
7 apr, 2014 14:13 |
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ida? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis okok?Haha x) Meeeeeeen inte jag 7 apr, 2014 14:15 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte.
(Lilli kommer du och ser boktjuven med mig idaaag???? xD BEHÖVER NÅGON MED MIIIG!) 7 apr, 2014 14:18 |
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad är det? o.o JAG KAN BTW BÖRJA IFALL ATT ETT SKIIIITKORT INLÄGG DUGER SOM INLEDNING? SÅ FÅR NI FORTSÄTTA OCH SÅ BLIR DET FINALLY ETT ROLLSPEL. WOOHOO!Jag vill inte. (Lilli kommer du och ser boktjuven med mig idaaag???? xD BEHÖVER NÅGON MED MIIIG!) 7 apr, 2014 14:49 |
|
Borttagen
|
Nämen nau!!
Det var sommarlov en kokande varm dag och jag satt och åt glass tillsammans med min bästa vän, Ray på stranden framför den gamla glasskiosken som hade öppnats igen till sommaren. Inte ett moln syntes på den klarblåa himlen och det började säkert närma sig trettio grader varmt. Jag torkade bort en svettpärla från nästippen med baksidan av min hand och torkade av den på mina blöta simshorts, som snart nog började vara för små. Det var många barnfamiljer och undomar på stranden och mycket prat och skratt. Det brukade vara nästan tomt på den här stranden, då alla gick till den som var vid hamnen för att alla hade sina båtar och liknande där. Jag hade just flyttat till landet tillsammans med min mamma Samantha, min pappa Kim och min lillasyster som var nio år och hette Amelia. Ibland kunde Amelia vara riktigt irriterande, men vi stod nog ändå varandra ganska nära. Min pappa pratade jag nästan aldrig med, vi hade liksom glidit isär på något sätt när jag hade börjat högstadiet. Mamma pratade jag inte heller mycket med, men mera än med pappa iallafall. Egentligen stod vi nog också varandra ganska nära, jag och mamma. Jag borrade in tårna i den vita och varma sanden och tittade ut över havet. Ray babblade på om något med fotboll, men jag var inte ett dugg intresserad av det och jag orkade inte alls lyssna på det och var helt insjunken i mina egna tankar, som jag inte riktigt heller orkade med. Jag såg ett litet gäng med tjejer från min paralellklass som kom gående mot oss. Ray märkte det också och sken upp. Varken jag eller Ray brukade få så mycket uppmärksamhet av tjejer, men det var helt okej för mig. Jag hade haft två flickvänner förut, men det gick inte så bra eftersom jag gick i sexan och femman då och vi var ihop i kanske tre veckor, och sågs bara i skolan där vi knappt pratade med varandra. Fast om jag skulle få en nu, skulle det nog ändå i och för sig inte vara samma sak då jag var några år äldre. Ray slutade prata och försökte se sådär cool ut, det märkte man på honom och jag var nästan tvungen att hålla mig för skratt. NÖJJEHEED?? Prutt, Alien. höhöhöhö. Slarvigt... ANYWAYS, Lilli sen faaasteeeh 8 apr, 2014 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen