Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
Jag rodnar i mörkret. Jag tänker tack men det kan jag inte säga nu, jag får göra det sen. Dessutom tror jag att jag vet vem en av tjejerna är, jag tror det är tjejen som var i vår kupé på tåget innan.
12 mar, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
" Va?! men hon är från Gryffindor!, skrek dem i mun på varandra.
" Ja, det är hon.. men jag gillar henne, sa jag
12 mar, 2014 22:05
|
|
Borttagen
|
Jag började nästan skratta när jag hörde tjejernas reaktion, det är precis vad man kan förvänta sig. Fast jag tror att flera kommer att bete sig likadant, även alla gryffindorare.
12 mar, 2014 22:08
|
|
Borttagen
|
Jag vände och gick därifrån med högt huvud.
Dem stod kvar och gapade.
12 mar, 2014 22:10
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram "hej" sa jag och log.
12 mar, 2014 22:10
|
|
Borttagen
|
Jag log.
" nämen hej!, sa jag
12 mar, 2014 22:14
|
|
Borttagen
|
Jag ser att dem båda tjejerna stirrar förvånat på mig men jag bryr mig inte
"Jag trodde du redan hade åkt" säger jag frågande.
12 mar, 2014 22:15
|
|
Borttagen
|
12 mar, 2014 22:16
|
|
Borttagen
|
"Varför inte?" Undrar jag.
12 mar, 2014 22:17
|
|
Borttagen
|
" Jag väntade..på nån, sa han
12 mar, 2014 22:20
|
Du får inte svara på den här tråden.