De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
" och du får inget gjort av att titta på mig " sa Evelina och smälde näven i bordet·
4 feb, 2014 18:26
|
|
Borttagen
|
" Jo en hel del, sa Tod och blinkade.
Han tog upp pennan och började skriva om andra världskriget.
4 feb, 2014 18:27
|
|
Borttagen
|
Evelina suckade hon gick och satte sig på en stol·
4 feb, 2014 18:30
|
|
Borttagen
|
Efter ca 500 ord så kom Tod inte på nåt mer att skriva så han började skriva om Evelina. Han skrev om hur vacker hon är och hur hon får hans knän att darra och får hans hjärta att bulta.
4 feb, 2014 18:33
|
|
Borttagen
|
Evelina hade läst en av böckerna i hyllan bakom henne medans hon väntade
4 feb, 2014 18:36
|
|
Borttagen
|
" Klar!, sa Tod efter ett par minuter.
Shamy ville prata mer med Neji. Hon gick nervöst bort mot hans rum och knackade på.
4 feb, 2014 18:37
|
|
Borttagen
|
" kom in "sa Neji han satt på sängen och såg ut i rummet som var släckt·
4 feb, 2014 18:41
|
|
Borttagen
|
Shamy öppnade försiktigt dörren.
" Hej Neji, sa hon tyst
Tod gav uppsatsen till Evelina.
4 feb, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
" Hej " sa Neji han funderade på varför tjejen ens kom till honom han var ju så negativ·
Evelina tog emot den
" bra läser den senare du kan gå " sa Evelina·
4 feb, 2014 18:51
|
|
Borttagen
|
Shamy var tvungen att komma på nåt att säga.
" Ehm.. hur mår du?, frågade hon.
Tod log.
" Okej, glöm inte att läsa den, sa han.
Han reste sig och gick ut från biblioteket.
4 feb, 2014 18:55
|
Du får inte svara på den här tråden.