PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, ska bara hitta dem owo Trädkatten
15 feb, 2014 17:30 |
|
luna~lovegood
Elev |
MIN KARAKTÄR HETER MAJA, FÖRLÅT MIG FÖR FÖRVIRRINGEN.
och choppa, förlåt men jag tyckte att det var bra om Maja kunde känna igen någon men ordet vänner var väl att ta i. men vår status i skolan är ungefär likadan, så jag tänkte att vi kanske ingår i samma "gäng" så att säga. men vi behöver inte vara kompisar. men om man inte vet var/vad man är så är det skönt att ha någon man vet vem det är nära. vi behöver inte vara vänner men men... min tur snart? ☂ 15 feb, 2014 17:51 |
|
Kim Potter
Elev |
15 feb, 2014 18:34 |
|
Trädkatten
Elev |
15 feb, 2014 18:53 |
|
luna~lovegood
Elev |
choppa, du får gärna ändra till maja på min mall
☂ 21 feb, 2014 11:41 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
hej alla jag har inte haft möjlighet att använda en dator den här veckan därför har jag inte skrivit sorry! hoppa över mig så länge!
22 feb, 2014 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fröken Operfekt: hej alla jag har inte haft möjlighet att använda en dator den här veckan därför har jag inte skrivit sorry! hoppa över mig så länge! Okej! Då är det luna~lovegoods tur! 22 feb, 2014 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen