Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
|
Borttagen
|
Jag satte mig på en bänk utanför och ritade. Jag vaar inte bra på det, men det var roligt.
1 jan, 2014 21:19
|
|
Borttagen
|
Jag gick på parkeringen mot Cleo, Mia och Sally.
"Hej" sa jag till dem.
1 jan, 2014 21:23
|
|
Borttagen
|
Isabelle skulle också till skolan idag. Hon hade skolkat dagen innan. Hon satte sig brevid mig och såg på när jag ritade.
1 jan, 2014 21:36
|
|
Borttagen
|
"Hej!" Sa Cleo.
Sally och Mia nickade och log.
1 jan, 2014 21:40
|
|
Borttagen
|
Det ringde in om en kvart och jag sökte mina böcker för tyskan från skåpet.
1 jan, 2014 21:43
|
|
Borttagen
|
"Kom, vi går in" sa jag.
Vi gick in till skåpen.
1 jan, 2014 21:46
|
|
Borttagen
|
Jag gick till språk klassen och satte mig. Isabelle satte sig så långt bort ifrån mig som möjligt
1 jan, 2014 21:47
|
|
Borttagen
|
Vi tog våra böcker och alla gick till språket.
Alla vi hade Spanska.
1 jan, 2014 21:49
|
|
Borttagen
|
Jag följde ointresserat med lektionen. Jag kunde alla språk nästan flytande som man kunde välja mellan.
1 jan, 2014 21:51
|
|
Borttagen
|
Ingen pratade spanska på lektionen.
Vi jobbade inte så mycket heller. Vi kollade på någon konstig film.
1 jan, 2014 21:53
|
Du får inte svara på den här tråden.