PRS mellan Jacko och TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Jacko och TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
"VEM BRYR SIG OM JAG LEVER?" Skrek jag tillbaka.
Jag torkade bort lite blod. Jag behöver sponsorerna nu! tänkte jag.
2 dec, 2013 19:33 |
|
Jacko
Elev |
2 dec, 2013 19:34 |
|
TildeW
Elev |
2 dec, 2013 19:37 |
|
Jacko
Elev |
''Drink to the last, run even more fast'' läste jag, ''vad kan det betyda?'' fortsatte jag medans jag öppnade lådan..
2 dec, 2013 20:12 |
|
TildeW
Elev |
"Vet inte, kan han inte skriva på svenska?" Sa jag.
"Vad är det för språk, franska eller. För det är ett av det svåraste språken. Han kan lika gärna skriva det på spanska. Det kan jag iallafall" sa jag.
2 dec, 2013 20:33 |
|
Jacko
Elev |
2 dec, 2013 20:36 |
|
TildeW
Elev |
"NÄSTA GÅNG FINNICK SKRIV PÅ SPANSKA!" Ropade jag upp mot himmelen.
"Tror du att han hörde?" Frågade jag. Jag reste mig och tittade i ryggsäcken som pojken hade och hittade en lapp. Lura till dig Santanas trohet och sedan döda henne på natten. Då är hon inget hot stod det. Jag knöglade ihop lappen till en boll.
2 dec, 2013 20:40 |
|
Jacko
Elev |
''Akta bara så att inte huvudstaden ser vad som stog på lappen, det skulle bli en stor snackis!'' viskade jag till Santana, ''vad stod det?''
När jag hade fått lappen läste jag.. Lura till dig Santanas trohet och sedan döda henne på natten. Då är hon inget hot. Listig 12 åring, tänkte jag för mig själv.
2 dec, 2013 20:47 |
|
TildeW
Elev |
2 dec, 2013 20:50 |
|
Jacko
Elev |
''Hahah'' skrattade jag.
Efter en stund av att försöka öppna den förbaskade lådan fick jag upp den.. ''EN VARSIN FLASKA MED ENERGYDRYCKER! NU FATTAR JAG! Drick upp, spring fort.. av ENERGIN!'' sa jag som om det vore självklart.
2 dec, 2013 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen