PRS mellan amanda1104 och Fellrendión
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan amanda1104 och Fellrendión
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Ingen skulle tro mig" mumlar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 dec, 2013 16:00 |
|
Fellrendión
Elev |
12 dec, 2013 16:08 |
|
amanda1104
Elev |
"Men hur skulle dom kunna hjälpa oss? Dom är inte tillräckligt starka, inte jag heller för den delen" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 dec, 2013 16:55 |
|
Fellrendión
Elev |
12 dec, 2013 17:11 |
|
amanda1104
Elev |
Aily tänker efter en stund men inser att det inte skulle kunna gå.
"Jag kan inte gå med på att mina vänner kanske skadas" mumlar hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 dec, 2013 17:56 |
|
Fellrendión
Elev |
12 dec, 2013 19:11 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag ska prata med dom" mumlar Aily. Men hon har ingen som helst aning om hur.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 dec, 2013 20:05 |
|
Fellrendión
Elev |
"Min falkdräkt är lagad och min arm också, jag kan flyga dig dit", sa Ruby och gick sedan och hämtade sin falkdräkt.
Sen flög hon mot Ailys håll och tog sedan tag i Ailys armar. "Är du beredd på att lyfta"?
12 dec, 2013 20:07 |
|
amanda1104
Elev |
Aily nickar. Även om hon inte har några bra minnen från förra gången.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 dec, 2013 21:29 |
|
Fellrendión
Elev |
Ruby lyfte Aily i enorm hastighet och flög sedan upp mot himlen. Så småningom kom de tillbaka till Midgård och hon landade på ett hustak nära där de mötts för första gången.
"Tänka sig, det har bara gått några dagar sen vi träffades och det känns som flera år sen tycker jag", sa Ruby.
12 dec, 2013 21:55 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan amanda1104 och Fellrendión
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen