Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

A Dragon's Tale [SV]

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

1 2 3 ... 19 20 21 22 23 24
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


OMFG.

AAAAAAAAAH!!!!!!!!! DET KAN INTE VARA DET SISTA KAPITLET!!!!!!! DU MÖRDAR MIG!!!!!!! ALLTSÅ JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA, MÅLANDE, VACKERT OCH BÄST DU SKRIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG BARA ÄLSKAR DET!!!!! Och bra låtval

S***T JAG KAN INTE BESKRIVA HUR GERSKDFLAJEGHJBVRIEGVERLJVBJDFLJHGWLISDLJCBERJ SUPERMEGAAWESOMEBRA DU SKRIVER!!!!!!!!!!!!! DET GÅR INTE ATT BESKRIVA MED ORD HUR BRA DU SKRIVER. JAG BARA. DÖR.
OCH OM DU SÄGER ATT DET HAR KAPITLET "kanske inte var ditt bästa verk" SÅ.... JAG VET INTE!!!!! JAG KAN INTE SKICKA CRUCIO PÅ DIG, FÖR DÅ KAN DU NOG INTE SKRIVA SÅ JAG... Kastar en snöboll på dig!!!!!!! (Mohahahahahaha )

EFTERSOM DET INTE GÅR ATT BESKRIVA MED ORD HUR SSIHRGLKEFHGOKSJDLKSJDFGHLSKJFHGJKSLFGLKJWEHFCLKWEHKLWEUHHOSFPWILEJFHGIOJWRBIOJWRPIJWERGHGUEROWPPEGFRHOEUDHFJGHWFDOUVHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BRA DU SKRIVER SÅ GER JAG UPP NU OCH SÄGER BARA DET HÄR:

(Till J.K Rowling. Det är du va?? Du skriver lite bättre än henne men... (???????))
Om du inte skriver en hel bok av det här så kommer jag att mörda dig, och det vill du inte. (Inte jag heller för den delen), så sluta ALDRIG skriva för jag kommer att dö om du gör det. Punkt slut.

14 dec, 2013 20:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OMFG.

AAAAAAAAAH!!!!!!!!! DET KAN INTE VARA DET SISTA KAPITLET!!!!!!! DU MÖRDAR MIG!!!!!!! ALLTSÅ JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA, MÅLANDE, VACKERT OCH BÄST DU SKRIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG BARA ÄLSKAR DET!!!!! Och bra låtval

S***T JAG KAN INTE BESKRIVA HUR GERSKDFLAJEGHJBVRIEGVERLJVBJDFLJHGWLISDLJCBERJ SUPERMEGAAWESOMEBRA DU SKRIVER!!!!!!!!!!!!! DET GÅR INTE ATT BESKRIVA MED ORD HUR BRA DU SKRIVER. JAG BARA. DÖR.
OCH OM DU SÄGER ATT DET HAR KAPITLET "kanske inte var ditt bästa verk" SÅ.... JAG VET INTE!!!!! JAG KAN INTE SKICKA CRUCIO PÅ DIG, FÖR DÅ KAN DU NOG INTE SKRIVA SÅ JAG... Kastar en snöboll på dig!!!!!!! (Mohahahahahaha )

EFTERSOM DET INTE GÅR ATT BESKRIVA MED ORD HUR SSIHRGLKEFHGOKSJDLKSJDFGHLSKJFHGJKSLFGLKJWEHFCLKWEHKLWEUHHOSFPWILEJFHGIOJWRBIOJWRPIJWERGHGUEROWPPEGFRHOEUDHFJGHWFDOUVHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BRA DU SKRIVER SÅ GER JAG UPP NU OCH SÄGER BARA DET HÄR:

(Till J.K Rowling. Det är du va?? Du skriver lite bättre än henne men... (???????))
Om du inte skriver en hel bok av det här så kommer jag att mörda dig, och det vill du inte. (Inte jag heller för den delen), så sluta ALDRIG skriva för jag kommer att dö om du gör det. Punkt slut.




SLUUUUUUTA DU GÖR MEJJ GENERAAAAD!!!! DDDDDDDD ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥3♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


OMG OKEJ OKEJ JAG SKA FÖRSÖKA FORTSÄTTA SKRIVA, FÖR JAG ÄLSKAR DEN HÄR FANFICTIONEN OCH JAG ÄLSKAR ER OCH ATT SKRIVA!!!
MEN det kan ta ett tag att finna min inspiration igen fast jag LOVAR er att ni ska få mer, bara ni är tålmodiga! :'''D DET ÄR NI VÄRDA!! ♥♥♥♥


Skriver så snabbt jag hinner & finner min inspiration, Love Ya♥ :' )))

14 dec, 2013 21:08

Borttagen

Avatar


Tom Felton - YES!!! Jag har uppnått mitt mål i livet!!!!! ;D Tack så himla mycket!!! JAG GER DIG INSPIRATION!!!! Jag lovar!!!!!! Om du skriver mer snart så får du... En kaka!!!!! Du äger!!!

14 dec, 2013 21:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tom Felton - YES!!! Jag har uppnått mitt mål i livet!!!!! ;D Tack så himla mycket!!! JAG GER DIG INSPIRATION!!!! Jag lovar!!!!!! Om du skriver mer snart så får du... En kaka!!!!! Du äger!!!
Hörru!!! Kakan är min grej
Du får ta nått annat!!

14 dec, 2013 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tom Felton - YES!!! Jag har uppnått mitt mål i livet!!!!! ;D Tack så himla mycket!!! JAG GER DIG INSPIRATION!!!! Jag lovar!!!!!! Om du skriver mer snart så får du... En kaka!!!!! Du äger!!!



hahahaha jag bakade faktiskt cookies idag x'DDD
OCH ni är alla en inspiration♥ :'D NI ÄGER! ♥

HAHHAHAH fashion7 har en poäng där

14 dec, 2013 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tom Felton - YES!!! Jag har uppnått mitt mål i livet!!!!! ;D Tack så himla mycket!!! JAG GER DIG INSPIRATION!!!! Jag lovar!!!!!! Om du skriver mer snart så får du... En kaka!!!!! Du äger!!!
Hörru!!! Kakan är min grej
Du får ta nått annat!!

Ha, ha Okej, jag lovar!!!!! Sorry!!!

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tom Felton - YES!!! Jag har uppnått mitt mål i livet!!!!! ;D Tack så himla mycket!!! JAG GER DIG INSPIRATION!!!! Jag lovar!!!!!! Om du skriver mer snart så får du... En kaka!!!!! Du äger!!!



hahahaha jag bakade faktiskt cookies idag x'DDD
OCH ni är alla en inspiration♥ :'D NI ÄGER! ♥

HAHHAHAH fashion7 har en poäng där

He, he Du får en cupcake istället Eller tårta Eller så får du välja själv! Eller så får du bara en massa inspiration!

14 dec, 2013 21:21

Borttagen

Avatar


Awesome. ♥

14 dec, 2013 21:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tom Felton - YES!!! Jag har uppnått mitt mål i livet!!!!! ;D Tack så himla mycket!!! JAG GER DIG INSPIRATION!!!! Jag lovar!!!!!! Om du skriver mer snart så får du... En kaka!!!!! Du äger!!!
Hörru!!! Kakan är min grej
Du får ta nått annat!!

Ha, ha Okej, jag lovar!!!!! Sorry!!!

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tom Felton - YES!!! Jag har uppnått mitt mål i livet!!!!! ;D Tack så himla mycket!!! JAG GER DIG INSPIRATION!!!! Jag lovar!!!!!! Om du skriver mer snart så får du... En kaka!!!!! Du äger!!!



hahahaha jag bakade faktiskt cookies idag x'DDD
OCH ni är alla en inspiration♥ :'D NI ÄGER! ♥

HAHHAHAH fashion7 har en poäng där

He, he Du får en cupcake istället Eller tårta Eller så får du välja själv! Eller så får du bara en massa inspiration!
Det låter bättre!! Och Tom Cool Felton: Jag har börjat på en liten skräp text, jag vet inte om det blir något, men jag vill ha tips på vad jag kan förbättra - får jag skicka den till dig?

14 dec, 2013 21:31

Borttagen

Avatar


fashion7 såklart att du får det!! jag slår vad om att det är awesome! ♥ :'D CAN'T WAIT

Hermione 1234 - jag skickar en uggla när jag behöver din inspirationshjälp! ;D

OM n i hittar en bra fanvid på draco malfoy så får ni gärna skicka länk, jag blir inspirerad av musik

14 dec, 2013 21:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
fashion7 såklart att du får det!! jag slår vad om att det är awesome! ♥ :'D CAN'T WAIT
Haha, tack Felton :' )

14 dec, 2013 21:34

1 2 3 ... 19 20 21 22 23 24

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

Du får inte svara på den här tråden.