Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

{Prs} Sorgfågel & Luna_rav

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Sorgfågel & Luna_rav

1 2 3 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



"Du borde verkligen vara lite mer trevlig mot dom." sa Kim och log. Jag suckade.
"Jag är trevlig mot dom som är det mot mig och förtjänar det. Inte några främlingar." sa jag och gick upp på rummet. Jag som låg i deras bäddar och tittade upp på mig när jag kom in.
"Hej." sa en ut av dom och log glatt mot mot mig. Hon satte sig genast upp och de andra gjorde samma sak.
"Förlåt att jag stör." muttrade jag.

28 nov, 2013 15:52

Borttagen

Avatar


" Hej " sa jag lite tufft.
Båda killarna nickad fort som svar.
Jag tittade på Draco som flinade och blåste bort hans flottiga lugg från ansiktet

28 nov, 2013 16:04

Borttagen

Avatar



"Det gör inget." sa en ut av flickorna. Hon hade brunt långt hår och log brett. Hon såg väldigt snäll ut. Jag tittade på dom andra tjejerna som såg också väldigt snälla ut. Jag gick till sängen som var tom och la mig på den.
"Varför kom du så sent?" frågade en annan flicka med svart hår och log.
"Eh, det är hemligt." sa jag och blinkade. Vi pratade en stund och lärde känna varandra.

28 nov, 2013 16:09

Borttagen

Avatar


" Jaha, sovsalarna ligger en trappa upp, tjejernas till höger och pojkarnas till vänster.. Sen har vi uppehållsrummet.. Här kan man spela, prata, chilla " sa Draco

28 nov, 2013 17:46

Borttagen

Avatar



"Vi borde sova nu... vi ses imorrn." sa en flicka som hette Anja. Hon la sig ner och släckte lampan. Vi sa godnatt och la oss ner i sängarna. Det blev mörkt och tyst. Efter en stund började vi alla skratta.

28 nov, 2013 19:05

Borttagen

Avatar


" Coolt " sa jag för att hänga med i gänget.
Först var jag jätteledsen av att ha hamnat i Slytherin men sen blev jag bara glad.. Det verkade ju ganska balt här..

28 nov, 2013 19:11

Borttagen

Avatar



"Jag kan inte sova." sa Bea med det långa bruna håret.
"Inte jag heller." fnissade Cilla... hon med svart hår.
"Då är inte jag den ända." sa jag och satte mig upp. Jag tände lampan.
"Ska vi köra SKP?" frågade Anja och satte sig upp hon också.
"Vad är det?" frågade jag och tittade på henne.
"S är sanning, K är konsekvens och P är procent." sa hon och log.
"Brukar du köra det?" frågade jag och höjde på ena ögonbrynet. Anja nickade.

28 nov, 2013 19:22

Borttagen

Avatar


" Nåja, dags för dig att sova för dig tror jag.. Vi syns imorgon här nere så käkar vi frukost tillsammans va?" Sa Draco och log. Jag nickade och började att gå upp till tjejernas sovsal.

28 nov, 2013 19:33

Borttagen

Avatar



"Nej tack... det är inget för mig." sa jag och la mig ner igen. De andra suckade.
"Okej, då får du lyssna när vi frågar varan." blinkade Cilla och log. Jag nickade och lyssnade på vad de sa.

28 nov, 2013 19:40

Borttagen

Avatar


Jag såg att alla sov så jag smög ner i min fina trä-säng. Det var kalla och hårda lakan, såna lakan älskade jag.

28 nov, 2013 20:34

1 2 3 ... 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Sorgfågel & Luna_rav

Du får inte svara på den här tråden.