Skräckliv (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Skräckliv (Prs)
|
Borttagen
|
" jag vet ingenting om teknologi " sa Arvid
11 nov, 2013 17:33
|
|
Borttagen
|
Mika nickade till svar.
Kim började tröttna på spelet och bytte till ett annat.
11 nov, 2013 17:36
|
|
Borttagen
|
" Jepp det här borde gå " sa Jonas
11 nov, 2013 17:37
|
|
Borttagen
|
Anton tittade på honom.
"Vad borde funka?"frågade han nyfiket.
11 nov, 2013 17:41
|
|
Borttagen
|
" Min plan " sa Jonas och visade blocket
11 nov, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
Mika satte sig snabbt upp och kollade på den.
"Tror du att vi kan komma ut?" frågade hon långsamt.
11 nov, 2013 17:43
|
|
Borttagen
|
" ja om vi sammarbetar och imorgon behöver jag fixa saker till planen " sa Jonas
11 nov, 2013 17:52
|
|
Borttagen
|
"Så vi kommer här ifrån?" frågade Kim.
11 nov, 2013 17:54
|
|
Borttagen
|
" ja vi alla ska härifån " sa Jonas
Arvid kände att han skulle göra han kunde för att hjälpa dom
11 nov, 2013 17:57
|
|
Borttagen
|
Anton nickade och log. Dom skulle här ifrån i alla fall.
11 nov, 2013 18:00
|
Du får inte svara på den här tråden.