MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: Ave kan du ta bort dina fötter från mitt skrivbord!
Ave: Om du .. köper en iPhone till mig.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
21 nov, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: Utnyttjare!
Mr H: Tänk på de fattiga. Ave: Så du vill att jag ska tänka på Gustav? 21 nov, 2013 20:38 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Han är inte fattig han är pank.
Ave: Samma sak Jag e rik: Sak samma
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
21 nov, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Mr H: *Suck*
Ave: Erik, varför är du hemma egentligen? Jag e rik: Just Because Mr H: Varför pratar ni inte bara med varandra? 21 nov, 2013 20:47 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: Just because
Jag e rik: Vrf är du hemma hos mig egentligen?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
22 nov, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: Svara!
Ave: vill nt vara i skolan. syster hemma. skvallra. dö. 22 nov, 2013 16:21 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
22 nov, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
Mr H: Jag tror hon var ironsik...
Ave: Nej, det var jag nt. Mina föräldrar skulle döda mig om dom fick reda på att jag skolkar en gång till 22 nov, 2013 16:24 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
22 nov, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
Ave: .....
Jag e rik: När skolkade du senast? Ave: I förrgår! 22 nov, 2013 21:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen