Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan mig och Liv_Weasley

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

1 2 3 ... 18 19 20
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Eh. Visst..." Svarade jag och följde efter henne in i hennes rum. "Fint rum." Sa jag.

18 nov, 2013 17:10

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Eh.. Tack..?" Sa jag darrigt. Man hörde säkert hur nervös jag var. Pinsamt!

21 nov, 2013 18:55

Borttagen

Avatar


Jag ignorerade att hon verkade så nervös och satte mig i en fåtölj i hennes rum.

21 nov, 2013 19:16

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag satte mig i fåtöljen mitt emot.

21 nov, 2013 19:26

Borttagen

Avatar


Jag visste inte vad jag skulle säga så jag tittade bara på henne. Hon var ganska söt...

21 nov, 2013 19:53

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag kände att jag blev röd i ansiktet. Vad kunde jag säga??

18 dec, 2013 19:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Liv_Weasley:
Jag kände att jag blev röd i ansiktet. Vad kunde jag säga??

Alltså, det här rollet ger mig ingen inspiration... Kan jag ta en paus, för jag har idétorka... ???

18 dec, 2013 19:43

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Liv_Weasley:
Jag kände att jag blev röd i ansiktet. Vad kunde jag säga??

Alltså, det här rollet ger mig ingen inspiration... Kan jag ta en paus, för jag har idétorka... ???


Haha nej jag kände också så och sen kände jag mig taskig för att jag inte skrivit på så länge xD
Men absolut, skriv om du kommer på något!!=)♥

18 dec, 2013 19:57

1 2 3 ... 18 19 20

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

Du får inte svara på den här tråden.