Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Eh. Visst..." Svarade jag och följde efter henne in i hennes rum. "Fint rum." Sa jag.
18 nov, 2013 17:10 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Eh.. Tack..?" Sa jag darrigt. Man hörde säkert hur nervös jag var. Pinsamt!
21 nov, 2013 18:55 |
|
Borttagen
|
Jag ignorerade att hon verkade så nervös och satte mig i en fåtölj i hennes rum.
21 nov, 2013 19:16 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag satte mig i fåtöljen mitt emot.
21 nov, 2013 19:26 |
|
Borttagen
|
Jag visste inte vad jag skulle säga så jag tittade bara på henne. Hon var ganska söt...
21 nov, 2013 19:53 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag kände att jag blev röd i ansiktet. Vad kunde jag säga??
18 dec, 2013 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Liv_Weasley: Jag kände att jag blev röd i ansiktet. Vad kunde jag säga?? Alltså, det här rollet ger mig ingen inspiration... 18 dec, 2013 19:43 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Liv_Weasley: Jag kände att jag blev röd i ansiktet. Vad kunde jag säga?? Alltså, det här rollet ger mig ingen inspiration... Haha nej jag kände också så och sen kände jag mig taskig för att jag inte skrivit på så länge xD Men absolut, skriv om du kommer på något!!=)♥ 18 dec, 2013 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen