ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
fashion7: Det gör jag inte ;/
24 okt, 2013 21:44 |
|
Dark_princess
Elev |
Jag tar närmsta bästa säng och slänger mig ner i den. min säger jag och slikar på den "Nu är det jag som äger den för jag har slikat på den"
24 okt, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
"Hah! Jag ska också slicka på min"
Jag slickar och spottar genast äcklat. "Blä. Sängludd!!" 24 okt, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
"God natt tjejer", jag samlade de andra som varit med i laget.
24 okt, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Jag somnade snabbt och sov lugnt hela natten.
24 okt, 2013 21:55 |
|
Dark_princess
Elev |
Jag somnar snabbt men vaknar mitt i natten av att jag har kläderna på mig. Jag går upp ur sängen och byter om till pjamas. då hör jag fotsteg utanför... jag öppnar dörren och kickar utt ur sovsalen där ser jag en svartklädd mäniska med stor luva smyga ut ur sovsalen, jag har ingen aning om vem det är. jag kryper ner i min säng igen men kan inte sommna för att jag ligger och tänker på killen som smög ut ur sällskapsrummet.
24 okt, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
"Då var det bestämt, ses imorrn i Stora Salen", jag reser mig och går till sovsalen. Där drar jag snabbt av mig kläderna och sätter på mig ett par pjamasbyxor.
"GOD NATT KILLAR", de andra sover så jag väcker dem. Sen somnar jag snabbt i min egen säng. I mitt hem. Hogwarts. 24 okt, 2013 22:05 |
|
Testralis
Elev |
Jag somnar i min sköna i säng i tjejernas sovsal. Jag drömmer om Brian och vaknar upp alldeles generad. När jag somnar om drömmer jag om alla delikata bakelser, tårtor och maträtter som var uppdukade på borden i stora salen den här kvällen.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 22:13 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar nästa morgon helt utvilad. Jag klär mig, väcker hela gryffindor med mina falska toner och går ner till frukostbordet.
24 okt, 2013 22:15 |
|
Borttagen
|
" VAKNA GOTT FOLK!", i killarnas sovsal råder kaos.
"Min deo är borta! Vem har snott min deo?!", Eric står mitt på golvet och skriker rätt ut. Jag gäspar stort, precis som de andra tre killarna och struntar i Erics falsett-röst. Han vaknar alltid såhär. "Jag tar en dusch, kan någon coola ner mister-min-deo-är-borta-jorden-går-under?!" 24 okt, 2013 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen