En släng av Cancer
Forum > Fanfiction > En släng av Cancer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tyra
Elev |
Nej vad ska hända?????
3 okt, 2013 21:26 |
|
Elzyii
Elev |
Pfffh såg att jag hade missat att kommentera det här D:
Dina senaste kapitel var inte alls dåliga utan JÄTTEBRA!!! Du är så duktig min kära, fortsätt så. Älskar hur bra du beskriver allting...Det är underbart. Och sedan är ju Draco med och då blir allt bara ännu bättre (Vilket du nog redan räknat ut att jag tycker ehe) du är mycket bättre än mig jag är avundsjuk och...Det här är typ Mugglis nya poppis ff:N :* Är så glad för din skull snygging. DU är awesume!♥ Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 4 okt, 2013 16:24 |
|
Goggo
Elev |
4 okt, 2013 17:13 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag berätta för dig en sak, min vän.
Jag har läst din fina underbara FF, åh jag har inte pallat kommentera. < Jag erkänner. :'3 Du skriver så bra, kan fan inte beskriva så bra du skriver. :* Jag längtar redan till nästa kapitel fortsätt. :* Jag kommer garanterat läsa den här FF precis lika mycket jag läser Nadjas FF, kan bara säga jag är en speciell person för jag är ditt största fan. :'DD Såå mycket jag skryter, men det är sanningen jag är ett stort fan. ♥ ![]() And wait, I love that chapter you written. ♥ ![]() Love to you, my dear. ♥ 5 okt, 2013 12:58 |
|
Elma00
Elev |
5 okt, 2013 18:16 |
|
Safir
Elev |
Själva ff:en är bra, men jag anser att du romantiserar och förenklar det här med cancer. Du får inte en 'släng av cancer' som när du får en förkylning. Cancer är en riktigt allvarlig sjukdom, det hoppas jag att du inser. Min klasskompis hade lymfom (cancer i lymfsystemet) i ett år och jag vet att det var rent ut sagt skitjobbigt. Han tog cellgifter, opererades och när han fick komma hem från sjukhuset var han trött, mådde illa och orkade knappt göra något. Och han var tvungen att ta en spruta i benet varje dag. Idag han bättre, som tur är. Alla klarar inte av det, min gammelfarmor och farfar dog i cancer. Han är en riktig fighter, cancer är inte lätt. Så snälla, få inte cancer att verka som något enkelt.
Men som sagt så har du potential, fortsätt skriva! Fuck cancer.
5 okt, 2013 18:47 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Bra fanfiction!
5 okt, 2013 19:01 |
|
Borttagen
|
Safir: Det är olika jobbigt beroende på vad man har för cancer och så. Men jag fattar vad du menar
5 okt, 2013 19:03 |
|
Safir
Elev |
5 okt, 2013 19:04 |
|
lumos1
Elev |
6 okt, 2013 15:46 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen